Recenze (64)
Druhá šance (2012)
Tak moc jsem se na tenhle film těšila, až jsem se bála, že z kina budu odcházet zklamaná. Naštěstí se tak nestalo a já si tenhle komediální kousek včele s Meryl Streep užila ještě víc, než před pár lety snímek Nějak se to komplikuje. A kdo mě velice mile překvapil byl Steve Carell, toho jsem si v roli terapeuta představit nedokázala, ale on mě přesvědčil, že to zahrát dokáže a to i tak, aby to nepůsobilo vůbec trapně.
Téměř chlap (2012)
Rozhodně jeden z nejlepších filmů, co jsem během 47. MFF Karlovy Vary měla možnost vidět.
Jana Eyreová (1983) (seriál)
Ze všech adaptací, co jsem prozatím viděla, se mi do paměti nejvíc zapsala tahle. Zelah Clarke je jako Jane perfektní a Timothy Dalton jako Rochester dokonale tajemný.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Tomuhle snímku nepomohla už ani zvučná jména a perfektní Zimmerova hudba. Jsem zvědavá, s jak velkým (ne)úspěchem se setkají další plánované díly.
Ďáblice (1989)
Nehrát tam Meryl Streep, asi bych tenhle snímek jen tak nevyhledala. Ale vidět Meryl v takovéhle roli je pro mě prostě vždycky zábava.
Radši umřít (1985)
John Cusack tu byl skvělý. Film na poklidné nedělní odpoledne jako stvořený.
Akta X (1993) (seriál)
Mulder a Scullyová patří mezi hrdiny mého dětství.
Půlnoc v Paříži (2011)
Víceméně mě tenhle film utvrzuje v tom, že novodobější Allenova tvorba mi sedí víc než ona uznávaná klasika.
Jana Eyrová (2011)
Skvělé zpracování úžasného příběhu, Mia i Michael to zahráli perfektně, avšak mé srdce si získala už dřívější adaptace v hlavních rolích s Timothym Daltonem a Zelah Clarke.
Pomsta Růžového pantera (1978)
Copak byste dokázali neobdivovat chlapa, na kterého bylo spácháno 16 atentátů, a všechny přežil?