Poslední recenze (14)
Machete (2010)
Film snažící se mít styl za každou cenu. Machete jde bohužel mimo mě. Dávám hvězdu za Albu a za opravdu originální trik se střevem.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Skvělé herecké výkony, podivuhodná prostředí a skvělé nápady. To vše jsem od Imaginaria čekal. Tak to pro mě alespoň vyznělo z traileru. A ejhle. Do puntíku splněno. Terry Gilliam mě opět přesvědčil, že jeho fantazie nezná mezí a to se mi na něm líbí. K tomu skvělé nápady v podobě zrcadla, nebo čtyři herce ztvárňující jednu postavu, no po vizuální stránce zážitek podle očekávání. Ale má to i své ale:-) Jakoby tomu něco chybělo, jako by nebyl naplno využit potenciál. Každopádně mě film nezklamal, i když se nevyrovná nejlepším dílům režiséra.
Dexter (2006) (seriál)
Jak kriminální seriály nemusím, kvůli neustále opakovanému námětu, jako je parta detektivů co chytají vraha a vždycky téměř vždycky ho chytí atd. atd.... Dexter to však vzal za trochu jiný konec, za velmi originální konec a dělá to velmi zdařile....což si očividně získalo spoustu fanoušků. A já hrdě prohlašuji, že jsem jedním z nich. Pro mě je to téměř dokonalý seriál, a čím víc nad ním přemýšlím tím víc mi příjde dokonalejší. Nemůžu se dočkat páté serie. DEXTER FOREVER