Oblíbené filmy (10)
Sám doma (1990)
Nedotknutelní (2011)
Jeden z nejlepších filmů posledních dvou dekád.
Temný rytíř (2008)
Deadpool (2016)
100% guilty pleasure. Klenot světové kinematografie, za který si ten přeceňovaný idiot zaslouží metál.
V Bruggách (2008)
Čtyři lvi (2010)
Rivalové (2013)
Rivalové na to jdou jinak než Senna. Senna byl spíš dokument, kdežto Rivalové jsou akční drama. V hodně recenzích se píše, že Rivalové nejsou jenom pro fanoušky formule, ale že jde hlavně o příběh „těch dvou“. Ale není to tak, jde především o atmosféru formulí, kdy to byly ještě nevyzpytatelné bestie. Vezměte si třeba, že by šlo o příběh dvou nesmiřitelných sportovních střelců malorážkou. Nebo by film byl z prostředí voltiže. Ne, to by fakt nešlo. Pokud jste fanoušci formule 1, je to pro vás „povinná četba“, jestli to zaujme i ostatní a zůstane to (momentálně) v top 5, to se uvidí časem. Za sebe dávám 97 % (pár faktických chybek mi vadilo).
Počátek (2010)
Kmotr (1972)
Film, který redefinuje podstatu slova film. Nutnost vidět, mistrovský kousek filmařiny. 100 %