Recenze (91)
Grandhotel Budapešť (2014)
Příjemná smršť :)
Naše malá sestra (2015)
Poetická věcička , potěšila
Okresní přebor (2010) (seriál)
Naprosto kouzelné opozitum babovřesek. Takhleee to má vypadat, když se točí obyčejný, nebo chcete -li "opravdový vesnický život". :)
Babovřesky (2013)
Ano, zřejmě má tento film svou cílovou skupinu, ale není nic horšího, než když se zůčastníte zájezdu busem a je vám film puštěn na cestě tam i zpět.:(
Nedotknutelní (2011)
Po delší době mě tento film něčím pohladil. Možná dávkou optimismu. To, co by chybělo zřejmě i mě při soužití s tělesně handicapovanými - zapomínat na to, že jsou handicapovaní....
Čarodějův učeň (2010)
sakriš, nemohla by být nějaká podkategorie, něco jako prosto duchem ale vizuálně dobry?
Kmotr (1972)
Musím dát 5, pochopte, učinili mi nabídku, kterou nedokážu odmítnout :)
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Mám ráda Terryho zeměplošské vyprávění a jeho televizní zpracování jakbysmet .:)
Stopky lásky (2009)
Ač se neřadím mezi milovníky romantických komedií , film mě příjemně překvapil. Nevšední čekání na "opravdovou lásku" spočítané "nachlup přesně". Ještě že je to jen sci-fi :)
Hotel Rwanda (2004)
Patří k snímkům, kdy si říkám není nad to se narodit na "správném místě ve správný čas ". Jsme svědky krvavé razie, ale jsem také svědky toho, jak se dokáže civilizovaný svět otáčet zády k takovým zvěrstvům. Je hrozné si to vše i jenom představit, to vraždění, nebo i samotné vojáky OSN, kteří měli svázané ruce.Cítit tu hrůzu rodiče, když ztrácí jednu z nejdůležitějších schopností- úlohy : chránit své děti a svou rodinu...Filmy , které jsou natočeny podle takových krvavých pravdivých událostí nejsem vůbec schopna vnímat jako film, který mám ohodnotit. Vnímám to spíš vždy jako vzpomínku na všechny zavražděné a umučené....