Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Dr. House (2004)
Hvězdná brána (1997)
Ajťáci (2006)
Californication (2007)
Futurama (1999)
Skvělý seriál který si specifickým humorem opravdu umí pohrát a zparodovat kde co. Navíc není vázaný na současnost jako Simpsonovi, čímž si může dovolit prakticky vše. Mrzí mě, že seriál sám o sobě se již "netočí" :D. "Jo Bender, joo bender"
Dexter (2006)
Pán času (2005)
Bude to možná znít ošuntěle, ale seriály stojí z velké části na hercích, první sérii jsem sledoval s vlažným pocitem a na jejím konci se objevil David Tennant a "restart Doktora" získal perfektní 3 série, které byly skvělé pokud byl dobrý scénář a velmi dobré když nebyl, 4 řada už scénářem opravdu skomírala i když to vyvrcholení zachránilo, horší už to ale bylo v řadě páté, kde se nebojím říct je pro mě Matt Smith absolutním necharismatickým nehereckým zklamáním, jako kdyby prostě na záskok vzali někoho z Adamsovy rodiny, a scénář to nezachrání. Jak jsem na začátku řekl seriály stojí hodně na hercích a doufám, že Doktor brzy umře a reinkarnuje se v lepšího herce. Celkově však seriál hodnotím velmi dobře a to hlavně díky originálnímu britskému pojetí. 4*