Recenze (553)
Zoufalství a naděje (2017)
Cením sveřepost a důkladnost hlavně v civilní rovině, která po celý film udržuje dojem autentična. Bizár s velkou mírou konkrétních příčin a manifestací a silného napojení na skutečnost taky dost potěší. A Hawke je Hawke. Metodu zvlášť nemění, ale není to ani moc třeba.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Co do množství Grindelwaldových zločinů tenhle film svému jménu rozhodně nedostává. Kéž by se franšíza vyhodila oknem a řešil se jen Depp a Law ("Life and Lies of Albus Dubledore: The Movie", někdo?). Takhle zbývá jen pár solidních momentů a úlitby fandům ve změti absolutních zbytečností. Ještě že jsem ten fanda.
Daredevil - Season 3 (2018) (série)
Dobrý v detailech, ale jako celek místy pitomý, nepřínosný, patetický. Karenin origin = lol. Nejhorší DéDéčko.
První člověk (2018)
Chazelle pro mě bude vždycky víc filmař než vypravěč, víc technik než srdcař, ale First Man tohle hodně zvrhává. Nevím, kdy jsem naposledy emočně tolik podlehl tak moc racionálně promyšlenému filmu.
Suspiria (2018)
Sázka na nízký žánr se vyplatila a přinesla víc než pouhou retrofilní potěchu. V kulisách Suspirie se děje cosi, co vedle čiře audiovizuálního zážitku přináší i jisté duševní uspokojení. Možná je Guadagninův poslední film jen erupcí náklonnosti k animální brutalitě a zvrácené smyslovosti, nebo se tu Lucovi podařilo i hezky a bez přehnaných tlaků cosi povědět.
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Špírigové dou dolu. Clarke s Mirren jsou jediným nadstandardem filmu.
Solo: Star Wars Story (2018)
Asi první z novejch SW filmů, co neni zbytečnej. Stejně jako Rogue One je to vycpávka, ale poprvý z toho cejtim víc než jen provizorní psaní, a to včetně obou regulérních epizod.
Anon (2018)
Ne ne ne ne ne ne ne ne ne. Niccol nudný, Niccol rutinní, Gattaca se teď zdá být ještě o tolik dál.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Není co vytknout. Jen pár záblesků didaktičnosti. A jen hodně malejch. Jinak jsem nejspokojenější, co jsem za dlouhou dobu z filmu byl.
Thelma (2017)
"fejk dýp" -Adéla, 2017