Recenze (10)
Nirvana: Live at Reading (1992) (koncert)
naprosto dokonale.
Stalo se jedné noci (1934)
Presto, ze romanticke komedie nenavidim,tak tohle mne dostalo:-)...zcela zaslouzenych 5*
Pád Třetí říše (2004)
jako drama vyborne, jako valecny film slabe..
Stanley Kubrick: Život v obrazech (2001)
I LOVE THIS GUY!
Zombieland (2009)
Tohle byla takova blbost, az se mi to libilo:-D A relativne kratka stopaz tomu jen prospela:-)
Otec prasátek (2006) (TV film)
Do tohohle filmu sem sel s obavami...nikdy sem zadnou Pratchettovku necetl. Tezko rict, jestli presto, nebo prave kvuli tomu me HogFather tak uchvatil:-). A ty tri hodiny uzasne zabavy ubehly rychleji, nez jsem predpokladal.
Pojistka smrti (1944)
Dokonale ve vsech ohledech a uzasne cynicke...Skoda, ze na takove filmy clovek narazi jen stezi...
2001: Vesmírná odysea (1968)
Genialni. Prvnich 15 minut a cesta k Jupiteru jsou naprosto dokonale, stejne tak hudba(predevsim takove to temne mruceni - z toho mi az behal mraz to zadech)...Nebyt tech misty az presprilis rozvleklych scen, tak bych za 5*.
Sedm statečných (1960)
Jako první sem viděl Kurosawův počin...proto nemůžu dát 5*...ani náhodou.
Obří spár (1957)
kvuli tej bestii nejde jinak nez za 5* :-D