Oblíbení režiséři (10)
Quentin Tarantino
Nejlepší filmy:
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Nespoutaný Django (2012)
Hanebný pancharti (2009)
"El Mariachi", "Od soumraku do úsvitu" a "Fakulta"... to jsou moje srdcovky :-) Na Rodrigueze nedám dopustit, jen se modlím, aby konečně přestal točit Spy Kids.
Guillermo del Toro
Nejlepší filmy:
Faunův labyrint (2006)
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Hellboy (2004)
Další živoucí legenda moderní kinematografie. Dokáže rozbrečet, ohromit, ale i nadchnout takovým způsobem, že máte touhu vyskočit a začít křičet. Mám od něj rád "Benjamina Buttona" a "Se7en". Největší bombou je však "Klub rváčů", můj nejoblíbenější film vůbec.
Peterova raná tvorba je něco neuvěřitelného. Kdo neviděl Braindead, jako kdyby nebyl.
"Thelma a Louisa", "Gladiátor", "Černý jestřáb sestřelen" a hlavně pak nesmrtelný "Vetřelec".
V mých očích jde o nového Tarantina, jeho snímky mají spád, originalitu, úžasné soundtracky, šokující scény a nečekané zvraty. Zatím jsem od něj viděl "Layer Cake", "Stardust" a "Kick-ass". Všechny tři mě dostaly a Kick-ass se dostal i do mých oblíbených filmů. Palec nahoru, těším se na další film!
Musím se přiznat, že jsem o panu Formanovi hodně dlouho vůbec nevěděl. Přitom jde o skutečného mistra, bez jakékoliv nadsázky mohu tvrdit, že by se o něm mělo učit ve škole a měli bychom ho řadit mezi české velikány. "Muž na měsíci", "Přelet nad kukaččím hnízdem", "Vlasy".
Frajer, nikdy mne nezklamal! Po skvělém Hangover se mi asi nejvíce líbil Old School.
Jared Hess
Nejlepší filmy:
Napoleon Dynamit (2004)
Zilionáři (2016)
Jednorožec Thelma (2024)