Recenze (143)
Nikdo tě nezachrání (2023)
Nekompromisní, surová a syrová vize archetypálních obrazů hluboko z nevědomí a vesmírů v nás. Hravé a zábavné.
Jedině Tereza (2021)
Vůbec se nebojím toho nejvyššího hodnocení. Tohle je totiž třetí nejlepší český film roku 2021. Hned po Zátopkovi a Chybách. Mám rád poctivý filmy. Mám rád, když jsou k divákovi vstřícné, když jsou postavy uvěřitelné a když nejsou parodií na sebe samé. A protože mám rád romantické filmy, komedie a dobré konce, nemůžu jinak, než tenhle film ocenit za jeho jemnost, vtip a dobré srdce.
Matrix Resurrections (2021)
Matrix Resurrections je hraným dokumentem. Dokumentem o původním filmu, postavách, o světě Matrixu, který nijak zásadně nerozšiřuje a neprohlubuje. Matrix Resurrections není "meta". Není metafyzický a rozhodně není filozofický. Přestože má své momenty, především s ohledem na estetiku a audiovizuální zpracování, je zbytečný a postradatelnější než Reloaded a Revolution. Přesto, nebo právě proto, si ode mě odnáší nejvyšší hodnocení.
Duna (2021)
Moc jsem si přál, aby to bylo dobrý. A ono je to ještě lepší.
Čertí brko (2018)
Když já tu politiku v pohádkách fakt nemusím. Škoda, začátek byl slibný.
Dětská hra (2019)
Velký špatný! Přenést se přes nevydařenej model Chuckyho nedokážu. Snad jen ta Aubrey Plaza, to je prdelka.
Stranger Things - Kapitola pátá: Armáda (2019) (epizoda)
Parádní pocta osumdesátkám. Reminiscence na Terminátora, The Blob, Noční můru v Elm Street a další.
Po strništi bos (2017)
Čekali jste Obecnou školu č. 2 a nedostali jí? Dobře vám tak. Já dostal nádherný a poetický film plný nostalgie, který si zaslouží dobré hodnocení.
Bába z ledu (2017)
Poctivej film a pro mě velký překvapení, kolik neuvěřitelných píčusů a sobců žije kolem nás. Excelentní Kronerová a Nový.
Černobílá spravedlnost (2017)
Spíš komorní drama než nějaká strhující akce o kterou si tohle téma vyloženě říkalo.