Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Vše, co potřebuješ znát o životě, je v Červeném trpalíkovi. A někdy i mnohem více.
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
Tento druh humoru se zdá být velice potřebným. A musíme si taky uvědomit, že dělat humot není žádná sranda!
M*A*S*H (1972)
Velice lidský, velice humorný seriál v kulisách války. Nevidíme zde žádné (no skoro) bitvy, ale o to více vyznívá válečná krutost a nesmyslnost.
Star Trek: Nová generace (1987)
Star Trek je moje srdeční záležitost a tento seriál mám z jeho světa nejraději. Je to snad proto, že jsem se s ním setkal jako s prvním, možná mně jsou jeho postavy a jejich představitelé nejbližší. Je příliš idealistický, ale máme přece všichni rádi pohádky a tato pohádka o naší světlé budoucnosti se tak dobře poslouchá.
Babylon 5 (1993)
Babylon 5 na rozdíl od Star Treku popisuje budoucnost tak, jak asi bude vypadat - mimo kladných stránek i se všemi nešvary, spory a lidskými nízkostmi. Já vím, je tu hromada mimozemských ras, cesty podprostorem a další věci, které možná nikdy nenastanou. Ale vývoj jde dál, kdo ví, co bude za sto let a pokud se navzájem nezničíme, musíme být přece někam pokročit. Jenom člověk a to nízké v něm budou asi pořád stejné.