Recenze (146)
Aquaman a ztracené království (2023)
Film je hrubý jako Artur sám, zklamán jsem nebyl to ne, podmořský svět je ujetý tím správným směrem a ještě trochu víc než předtím. Kdo si ztěžuje že se i dítě stará pouze otec a děd asi nikdy neslyšel o vzájemné pomoci a střídání. Ohrožení světa by bylo hodno zásahu Supermana ale to by měl Artur s Ormem příliš jednoduché.
Vánoční skřítci (2019)
Šlo to. Děti to bavilo
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Poslední díl a souboj to totálně zabil. Z Obi wana udělali krypla který může za vše co následně Dart Vader provedl.
Baahubali: The Beginning (2015)
Tenhle film film zbožňuji. Je tak krásně přepálený jak to umí snad jen v Indii.a ta hudba.
Krajina ve stínu (2020)
Původně jsem chtěl dát úplný odpad. Protože film kde jsou Němci hodní, nikomu nic nedělají a starosta jen zábavuje majetek od těch kteří nějak zlobili a jak skončí válka tak se jim ti zlí Češi pomstí. Jedině snad starý legionář měl rozum. Ovšem konec ukázal že šlo o něco jiného. A to když úředník oznámil že že vsi nepřišlo žádné udání. Určitě se podobné věci děli, o tom žádná ovšem vše mělo nějaký původ. Proč nenatočit film který by ukázal jak násilí před válkou, behem ní a logické důsledky toho všeho po válce ale i podobné excesy které se děli. Navíc jsem nepochopil proč byl zastřelen Karel který vlastně nic neudělal jen se staral o rodinu.
Emoji ve filmu (2017)
Když už může mít své filmy Lego, Angry birds nebo dokonce emoce v hlavě tak proč né zrovna telefoní aplikace v čele se smajlíky? Nebylo to zas tak hrozný
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Kdyby to byla samotná fantasy bez předlohy tak to je v pohodě. Ale Král Artuš v Anglii 5 století. Beru ještě ten hrad a slony, přeci jen mágové. Ale samotné kostýmy co asi zbylo v maskérně z různých dob. Samozřejmě černoch i když ten se tam mohl dejme tomu dostat s Římany) ale co ti Čínaní kteří v té době asi těžko běžně cestovali po světě a ještě Vikingové kteří začali expandovat o dost později. Výsledek je fantasy slátanina co má občas zajímavé scény jinak nic.To už mám raději proklínaného Artuše z r.2004 s Owenem
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Vím že je to drobnost. Ale černý rytíř v Anglii 5 století? To už je fakt moc, ještě to pochopím v období po křížových výpravách. Jinak klasický robo bordel ala Bay
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Jako vůbec to nebylo špatné. Kotek mi tam celkem sednul a docelo mu to i slušelo. Historicky asi poněkud nepřesné ale to zas tak úplně neva.
Logan: Wolverine (2017)
Excelentní rozloučení s Loganem po 17ti letech. Děkuji panu Jacmanovi za jeho ztvárnění.