Recenze (443)
Bumblebee (2018)
Transformers šmrncnutí Železným obrem. Bumblebee si samostatný film určitě zasloužil a já jsem naprosto spokojený. Akce, zejména na konci, mohla být trochu velkolepější, občas logika trochu zahapruje, ale jsem ochoten to odpustit :-).
Co jsme komu udělali? (2014)
Díky po dlouhé době za komedii, která se obejde bez nějakého pitvoření nebo obecně levného humoru. Téměř každá scéna vyvolává smích, i když se v ní skoro nemluví. Prostě skvělé vykreslení situace a herecký majstrštyk zejména Christiana Claviera Vás prostě musí pobavit. Díky a víc prosím.
Rampage Ničitelé (2018)
Naprosto generický akčňák. Neříkám, že se to nedá přežít ve zdraví, ale zelené plátno z toho jen kouká. Nikdy jsem snad nezažil, aby to digitální pozadí bylo tak vidět, scénáristicky také nijak moc nápadité, o strašném Jacku Quaidovi radši nemluvě. Jednou vážně stačí. 49%
Já, padouch 3 (2017)
Na můj vkus už příliš infantilní a příliš pro děti. Dospělý divák už se na tom příliš nezabaví. Dávám sice stejné hodnocení, jako u prvních dvou dílů, kvalita však šla jistě dolů. 55 %
Iron Fist (2017) (seriál)
Oproti předchozím "Defenders" seriálům neskutečný guláš. Nevadil mi Finn Jones, ani ne tolik přehledné souboje, ale ten scénáristický maglajz. Chápu, že bylo potřeba toho stihnout hodně - představit postavu, dát jí nějaký příběh a hlavně udělat základy pro Defenders. Jenže kvůli všem těmto úkolům se seriál rozplizl do podivných, často epizodovitých linek, které nedávali funkční celek. 49%
Terminál (2004)
Scénář na můj vkus trochu haproval, ale jinak nemám co vytknout. Za ten tradiční, ale stále skvělý feeling, který dokáže Spielberg svým filmům dát, si ty 4 hvězdy zaslouží. 71 %
Muž jménem Ove (2015)
Nečekaně krásný a dojemný film o proměně dobrého avšak osudem několikrát zlomeného člověka do starého protivného mrzouta a zase zpátky a o tom, že i ve stáří a za jakékoliv situace existuje důvod žít, pro co žít a pro koho žít a udělat pro to něco. Díky za ten zážitek, který tímto vřele doporučuji.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Nostalgie je svině :). Nicméně příchod Strážců na velké plátno jsem předpovídal už před lety. Byla to jen otázka času, kdy ve všech Transformerech, Avengerech a dalších někdo uvidí potenciál v této téměř zapomenuté značce. Vyplnilo se, a proto mě o to víc mrzí, že si někdo nedal víc záležet. Má to svojí atmosféru, sympatické herce, celkem dobrou práci s postavami, naznačenou určitou mytologii, bohužel těch 100 milion na těch tricích není moc vidět. Schopnější režisér s trošku lepším scénářem by z toho dokázal udělat hodně dobrou záležitost a dost mě mrzí, že kvůli tržbám se plánovaných dalších fimů asi nikdy nedočkáme, protože ta značka na to má a i přes moje výtky se mi to prostě líbilo. Go Go Power Rangers!!! 70 %
Spring Breakers (2012)
To je tak, když scénář na půl hodiny natáhnete na 90 minut, miliony zpomalovaček, opakovaných záběrů a celkově záběrů o ničem. Nelogický příběh na pět minut. Naprosto nechápu, proč někdo něco takového točil a že se někdo jako James Franco do toho uvolil. 10 %
Noční zvířata (2016)
Slabších pět hvězd. Počítal jsem se čtyřmi, ale film mě i po několika hodinách nutí k zamyšlení a pořád ho mám v hlavě, takže si to zaslouží.