Recenze (1 723)
Zabíječ ovcí (1978)
Není to špatné, ale není to vlastně ano dobré. Takové průměrně nudné, celkově o ničem a kvalita černobílého obrazu byla hrozná.
Kavkazský zajatec (1996)
Seděl jsem na zemi a viděl jen půlku plátna, boleli mě záda a vedle mě stál hlouček neustále se hihňajících holek! Stejně jsem nemohl odejít a vzdát to! Ten film prostě nadchne!
Hezké chvilky bez záruky (2006)
Velké příjemné překvapení! Chytilová má přeci jen něco do sebe.
Faunovo velmi pozdní odpoledne (1983)
Pane Suchařípa, máte můj odbiv! Bez vás by ten film stál za houby, díky vám je skvělý!
Nový svět (2005)
Hezky se na to kouká, ale jak je asi Malickovým zvykem - je to velmi pomalé a rozvleklé. Vzhledem ke kladnému hodnocení zde jsem čekal o něco víc.
Muž, který kopíroval (2003)
Komedie/Krimi/Drama/Romantický... a všechno v té nejlepší formě. Škoda, že to do sebe tak úplně nezapadá.
Muž, který sázel stromy (1987)
Vizuální lahůdka! Animace jako umělecké dílo!
Jasminum (2006)
Mniši jsou prostě pásci! Jeden cituje Amarcord, druhej posiluje a třetí utekl ženě před oltářem. A ten film je prostě překrásný. Jedna vizuálně čistý a jednak voní. Hrají zde velmi zásadní roli vůně a povedlo se, že jsou téměř opravdu cítit. Navíc spousta i u nás velmi známých tváří, často v sebeparodujících miniroličkách. (spousta a často = 2)
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Předlohu jsem nečetl, ale (nebo právě proto) film mi přišel zábavný a vtipný. Navíc je značně neobvyklé, aby byl hlavním hrdinou malý lstivý zmrd, toužící pouze po bohatství.
Requiem (2001)
Velmi příjemně natočeno a vlastně celý děj filmu se dá nazvat příjemným a pohodovým (samozřejmě až na pár zdramatizujících okamžiků, které mají většinou něco společného s mladou krávou).