Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Tragikomedie, jak si nelze dělat iluze,v jejímž středu stojí postava psycholožky Hany, která se snaží řešit nejrůznější životní situace svých klientů, mladých i starých, bohatých i chudých, i duchem, do jejichž spletitých osudů se zapojuje také její vlastní životní příběh. Ve výrazných epizodách, v útržkovitém zachycení jednotlivých emociálních příběhů lásky opětované i neopětované, žárlivé i posesivní, zvrácené i altruistické, - všech těch touhou po lásce řízených osudů, které na sebe narážejí a vzájemně se proplétají i s životním příběhem samotné psycholožky - všech, které trápí potíže spojené se zaměstnáním, kteří trpí pocitem strachu, že neobstojí, díky nejrůznějším tlakům, příliš velkou zodpovědností, konflikty s kolegy, nejistotou pracovního místa, depresemi z pocitu přetížení i jednotvárností a nudou. Autoři chtějí postihnout celý rejstřík současné problematiky tak, aby v jejich spletité kumulaci vynikla směšnost i hrůza žabomyší existence mnohých z nás. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (166)

Master19 

všechny recenze uživatele

Jestli byly předchozí morality Věry Chytilové rozmělněné a částečně kryté za nějakým příběhem, tak tohle jsou syrové flákoty, bez ladu a skladu vršené jedna na druhou. Asi už byla režisérka naštvaná, že si každý spíše všímá něčeho jiného, než poselství jejich filmů a tak předložila - jakoby amaterský natočený - sestřih případů postarší psycholožky, aby všem ukázala, jak jsou naše vztahy odporně zdegenerované. Budiž, ale mě to nezaujalo. ()

dzej dzej 

všechny recenze uživatele

Nešťastní lidé města pražského... Roztříštěný střepovitý film, jehož neustálá těkavost nedovoluje navázat jakýkoliv kontakt s postavami a jejich problémy... Filmový brownův pohyb částic způsobuje u diváka frustraci a neurózu a jeho výsledkem je hroucení prostorových souřadnic a rozklad mizanscény. Ruční kamera narušuje intimní zónu postav a rychlý střih smazává jakékoliv záchytné body. Technická stránka filmu souzní se současnou uspěchanou dobou, zacyklenou formou ovšem nepodporují výrazné postavy ani jejich výrazné příběhy. Pokud budeme Hezké chvilky bez záruky brát jako neurotický experiment na téma současného bezhodnotového panta-rhei, může film svým způsobem obstát. Jakákoliv jiná interpretace (tragikomedie o lidských problémech, mozaika několika smutných lidskcýh osudů) odhazuje snímek do stoupy. ()

Reklama

kobejn 

všechny recenze uživatele

Ten film lety jen získal, já jsem do něho dorostl, Chytilová odešla ve velkym stylu, život je tragikomedie a Chytilová to v Hezkých chvilkách zachytila se vší parádou. Ten film je přehlídkou všech možnejch lidskejch ubohostí, slabostí, neřestí a jiných -stí. Před lety jsem tomu filmu moc nevěřil, ale dnes jsem ho byl schopnej teprve naplno docenit. Chytilová měla neuvěřitelnou odvahu a koule, kerý chyběj většině filmařů, chlapům nebo ženskejm. Chytilová se nebála říct, co si myslela a jak to myslela. Hezké chvilky bez záruky jsou důstojným završením kariéry velký filmařky, jaká nemá obdoby a je mi jedno, jak přehnaně nebo pošetile to může znít, ale VCH byla fakt diabolic woman. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Pokud si někdo u Horem pádem stěžoval na hysteričnost, tak co je proboha tohle? :-) Tam snad nenajdete herce, který by trošku vyčníval. Může za to režie a kamera, která "to jen hází ze strany na stranu" bez účelu a smyslu. K tomu všemu je ten námět o člověku, který řeší problémy cizí a na vlastní nemá čas, je dost ohraný, současnost je podaná velice ploše a navíc, což je úplně to hlavní, kvůli čemu dávám podprůměrné hodnocení, ze snímku už fakt moc vyčnívají militantně-feministické postoje paní režisérky Věry Chytilové. ()

Deimos 

všechny recenze uživatele

TV/// Obsazení 4/10 Děj 4/10 Hudba 3/10 Prostředí 3/10/// +Jana Janěková v hlavní roli -postavy, jejich chování, nálada snímku/// Kdybych taky někdy četl obsahy k filmům, udělal bych líp. Alespoň bych v tomto případě nečekal rodinnou komedii, jak jsem se původně z obálky celou dobu domníval. Věra Chytilová měla asi nějakou depku, že nám chtěla natočit takový film, u kterého si člověk uvědomí, že je možná až moc pravdivý a reálný. A že ten život je jeden velký problém za druhým. Jako mozaika všeho možného a špatného co se děje v lidských duších, srdcích a domácnostech je to hodně pestré, ale zároveň i hodně pochmurné. Rozhodně to není film vhodný k vánoční atmosféře a vlastně už vůbec to není film, který by vám spravil pošramocenou náladu z všedního dne. Tak komu tenhle film doporučit? Možná psychologům a psychiatrům, kteří se uvědomí že na tom nejsou zas tak špatně a nebo se pousmějí se slovy "to znám z práce"/// Celkem 36%/// ()

Galerie (14)

Zajímavosti (3)

  • Igor Bareš o natáčení jedné ze scén a o režisérce uvedl: „V jedné scéně jsme jedli a jí se to nelíbilo, jak do sebe láduju knedlíky. Tak na mě naléhala: ‚Žerte víc, jste málo prase!‘ Nechtěl jsem ji zklamat, tak jsem se snažil. A až po úspěšném natočení jsem jí řekl, že kvůli své nemoci, vážné Crohnově chorobě, při které je třeba přísná dieta, vlastně knedlíky vůbec nesmím. Pověděla mi ale, že jsem jí to měl říct, že by se to zvládlo jinak." (Zdroj: super.cz) (funhouse)
  • V čase 1:02:15 můžeme v zrcadle zahlédnout kameramana při práci. (klukluka)

Reklama

Reklama