Oblíbené filmy (10)
Svět podle Prota (2001)
Nedotknutelní (2011)
Budem stručný, rád totiž hlavne kritizujem. Nádherný film.
Těžká váha (2005)
Skutočná hra na city. Pre mňa prvotriedne životopisné dráma, snímok zobrazuje na jednej strane kariéru Jamesa J. Braddocka ako boxera, na druhej ho predstavuje ako starostlivého otca, živiteľa rodiny, v ťažkých časoch finančnej krízy 30.rokov. Dokonalá koexistencia športu a silného príbehu. Ron Howard opäť dokázal svoj um, pre mňa ešte o štipku dokonalejšie ako Beautiful Mind.
Biznis (2005)
Dokonalá "gangsterka" s bohatým príbehom, štýlom a úžasnou hudbou. Tento film je moja srdcovka.
Plamen a Citron (2008)
Mizerové II (2003)
Dynamika, strih, kamera, humor, akcia. Už je to pár rokov dozadu kedy som videl premiéru, no žeriem ho doteraz. Veľmi málo filmov tohto typu môžem.. Bad boys ll mi, ale sadol perfektne.
Atlas mraků (2012)
Pochopiť je nutnosť. Krásne je pochopiť. Životov prepletený dušami a myšlienkami, povahou, v každom živote odznovu.. Povaha a charakter tvarujú život, prítomnosť ktorá ovplyvní budúcnosť. Odvaha a silné myšlienky majú vždy šancu zmeniť niečo k lepšiemu. Film je umeleckým dielom na tému život vo filme.
Zulu (2013)
Abnormálny, dokonalý, autentický, zvrátený a tvrdý. Nie, neopisujem dokonalý sex tentokrát, ale úžasný film ;) 100%
Que Dios nos perdone (2016)
Dokonalé atmosférické krimi.
Upgrade (2018)
Že wow efekt. Čipnutý Terminátor vyťahal za uši Tonyho Starka a splodili Greya Trace "STEMa". Meganárez. No nič, späť do chybnej reality s Windows 10...