Recenze (22)
Ex offo (1998) (TV film)
Film byl velmi špatný, vřele doporučuji knihu.
Velká nádhera (2013)
Nádherná plavba Římem. Velice chytrý humor. Veledílo.
Dracula Daria Argenta (2012)
Bohužel jsem musel odejít z kina. Něco mezi * a **
Cesta do zatracení (2002)
Pro mě nejsilnější film pro pouto otec- syn.
Tracey: Fragmenty (2007)
Po druhém shlédnutí opravuji na4*.
MacGyver (1985) (seriál)
Klasika u které se zasměju jen když slyším MacGycer:-)
Život je krásný (1997)
Hodně pěkný film. Mistrovsky zahrané a odrežírované od Benigniho. Koncentrační tábor pojatý trochu netradične, úsměvně leč chvílemi mi do smíchu nebylo.
Once (2007)
Pěkný film, super hudba. Škoda, že takové filmy se k nám nedostávají jen, když za něj někdo nezíská oscara.
Proč bychom se netopili (2009) (seriál)
Hodně jsem se na něj těšil ale žádný zázrak. takové umělé vtipy ale všechno zachranuje námět vody. Být to třeba lyžování, ani bych se nedívál.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Můj oblíbený seriál z dětsví, na večerníček se klidně podívám i dneska:-)