Poslední recenze (123)
Le Havre (2011)
Kaurismäki opäť nesklamal. Príbeh Marcela a mladého emigranta rozpráva svojím typickým štýlom, ktorému vládne nádherne vystavaná mizanscéna a nenapodobniteľné (ne)herecké výkony. Každý filmový prostriedok využíva opatrne, na diváka nerobí žiadny nátlak, a tak mi ani zázračné uzdravenie jeho manželky neprišlo prekvapivé...
Projekt Frankenstein (2010)
S Kornélom Mundruczóm sme si proste nesadli už pri Delte. Nemám pochopenie pre jeho filmy, nerozumiem ich posolstvu...
Nedotknutelní (2011)
Tož príjemný oddychový film. Nie je to ani komédia, ani dráma, nie je to ani plytké, ani to nejde príliš do hĺbky, všetko tak niekde na pomedzí.. Aby som skutočne príbehu uverila, museli by používať menej pátosu a trochu popremýšľať nad hudobným doprovodom, ten bol fakt na smiech :D Ale inak uspokojujúca dávka irónie a povznesenia..