Poslední recenze (28)
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
Nejnovější animované dobrodružství mých oblíbených galských hrdinů jde s dobou a má co nabídnout i tomu nejnáročnějšímu současnému divákovi ale zároveň zachovává a ctí tradici klasických Asterixových dobrodružství. Napětí, humor, akce a i trocha toho ponaučení v něm zkrátka nesmí chybět. Animace je o proti Sídlišti bohů zase o stupínek lepší a já jsem z ní byl naprosto nadšený. Co se týká českého dabingu, tak k tomu bych pár výhrad určitě měl... Myslím si že nejen pro mě je zkrátka duo Terš a Schánilec, které mám z dětství zaryté v paměti, nepřekonatelné. Těším se proto až film vyjde na DVD/BD a budu si ho moct pustit v originále s mým oblíbeným Christianem Clavierem. ;-)
Grinch (2000)
Málo kdy píšu komentáře ale teď mi to fakt nedá. Já opravdu nechápu to zdejší hodnocení. Ten film nemá chybu! Skvělý příběh, masky, dekorace, vynikající Hornerova hudba, geniální Carrey a jako třešnička na dortu opravdu velmi povedený český dabing v čele s Borisem Rosnerem. Pro mě se tento snímek stal už vánoční klasikou a po shlédnutí animovaného filmu z letošního roku kterému jsem udělil čtyři hvězdičky musím tomuto zvýšit svoje hodnocení na pět.
Piti Piti Pa (1970)
Původně jsem dal tři hvězdičky, ale jenom za pohádku o vlkovi a jehňátku musím prostě jednu přidat... 😁