Deníček (54)
Pokračování 21.série KOBRY 11 na jaře tohoto roku 2017 na RTL!
Povedený poster na nové epizody k druhé polovině 21.série! Už se neskutečně těším! :) Má být 7 premiérových dílů.
Mechanik Zabiják: Vzkříšení na DVD !
Málo doceněné akční béčko s vyšším rozpočtem se blíží na dvd! A to 1.2.2017! Už at to mám ve své sbírce doma
Všichni KVERULATNI si trhněte nohou!
NOVÁ KNIŽNÍ TRILOGIE VETŘELCŮ.
Tak krom filmů jsem i vášnivý čtenář. A tohle rozhodně v mé knižní sbírce nesmí chybět. :)
Má to prý nějakou propojenost s ději filmových Vetřelců. Tak jsem na to zvědav. :)
NOVÁ KNIŽNÍ TRILOGIE VETŘELCŮ.
Tak krom filmů jsem i vášnivý čtenář. A tohle rozhodně v mé knižní sbírce nesmí chybět. :)
Má to prý nějakou propojenost s ději filmových Vetřelců. Tak jsem na to zvědav. :)
12.2.2017 odstartuje druhá polovina 7 série The Walking Dead!
Už se na to těším, dalších 8 dílů nás od února čeká. :)
NÁVŠTĚVY KINA !!!
2002:
1)Harry Potter a Tajemná komnata
2005:
1)Harry Potter a Ohnivý pohár
2007:
1)Smrtonosná past 4.0
2008:
1)Rambo: Do pekla a zpět
2)Indiana Jones a království křištálové lebky
3)Quantum of Solace
4)Hlídač č.47
2009:
1)Terminator: Salvation
2)Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů
3)Harry Potter a Princ dvojí krve
4)Náhradníci
5)Nezvratný osud 4
6)Saw 6
7)2012
8)Dokonalý únik
9)Avatar
2010:
1)Kniha přežití
2)Na hraně temnoty
3)Chůva v akci
4)Špatnej polda
5)Bez soucitu
6)Predátoři
7)Expendables: Postradatelní
8)Resident evil: Afterlife
9)Habermannův mlýn
10)Machete
11)Harry Potter a Relikvie smrti - část 1
2011:
1)Drive Angry
2)Králova řeč
3)Neznámý
4)Vřískot 4
5)Thor
6)Rychle a zběsile 5
7)X-Man: První třída
8)Harry Potter a Relikvie smrti - část 2
9)Captain America: První Avenger
10)Kovbojové a vetřelci
11)Drive
12)Alois Nebel
13)Bez dechu
14)Ocelová pěst
15)Mission Impossible - Ghost protokol
2012:
1)Ghost Rider 2
2)Prci prci prcičky: Školní sraz
3)Avengers
4)Bourneův odkaz
5)Expendables: Postradatelní 2
6)Resident evil: Odveta
7)96 hodin: Odplata
8)Looper
9)Skyfall
10)Atlas mraků
11)Hobit: Neočekávaná cesta
2013:
1)Konečná
2)Smrtonosná past: Opět v akci
3)Mama
4)G.I.Joe 2: Odveta
5)Pád bílého domu
6)Práskač
7)Něvedomí
8)Iron Man 3
9)Rychle a zběsile 6
10)Muž z oceli
11)Světová válka Z
12)Osamělý jezdec
13)Paciffic Rim – útok na zemi
14)Útok na bílý dům
15)V zajetí démonů
16)Pot a krev
17)Elysium
18)Gravitace
19)Rivalové
20)Kameňák 4
21)Plán útěku
22)Machete zabíjí
23)Thor: Temný svět
24)Insidious 2
25)Kapitán Phillips
26)Hobit: Šmakova dračí poušť
2014:
1)Zpátky do ringu
2)Jack Ryan: V utajení
3)Dědictví aneb kurva se neříká
4)RoboCop
5)NON-STOP
6)Need for speed
7)Captain America: Návrat prvního Avengera
8)3 dny na zabití
9)Doupě
10)Godzilla
11)Na hraně zítřka
12)Chraň nás od zlého
13)Očista: Anarchie
14)Strážci Galaxie
15)V oku Tornáda
16)Expendables: Postradatelní 3
17)Equalizer
18)Zmizelá
19)Annabelle
20)John Wick
21)Soudce
22)Interstellar
23)Železná srdce
24)Hobit: Bitva pěti armád
25)Noc v muzeu: Tajemství hrobky
2015:
1)Hacker
2)96 hodin: Zúčtování
3)Babovřesky 3
4)Kingsman: Tajná služba
5)Žena v černém 2: Anděl smrti
6)Chappie
7)Vzkříšení démona
8)Rychle a zběsile 7
9)Noční běžec
10)Avengers: Age of Ultron
11)Šílený Max: Zběsilá cesta
12)Poltergeist
13)San Andreas
14)Jurský svět
15)Terminator Genisys
16)Bojovník
17)Mission Impossible: Národ grázlů
18)Hitman: Agent 47
19)Marťan
20)Fakjů pane učiteli 2
21)Sicario: Nájemný vrah
22)Spectre
23)Most Špiónů
24)Vánoční Kameňák
2016:
1)Lída Baarová
2)Tajemství jejich očí
3)The Boy
4)Aliance
5)Batman V Superman: Úsvit spravedlnosti
6)Pád Londýna
7)Zlo nikdy nespí
8)Hardcore Henry
9)Captain America: Občanská válka
10)X-men: Apokalypsa
11)V zajetí démonů 2
12)Podfukáři 2
13)Den nezávislosti: Nový útok
14)Legenda o Tarzanovi
15)Očista: Volební rok
16)Zhasni a zemřeš
17)Jason Bourne
18)Smrt ve tmě
19)Sully: Zázrak na řece Hudson
20)Mechanik Zabiják: Vzkříšení
21)Sedm statečných
22)The Beatles: Eight Days a Week - The Touring Years
23)Deepwater Horizon: Moře v plamenech
24)Anthropoid
25)Dívka ve vlaku
26)Inferno
27)Zúčtování
28)Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny
29)Fantastická zvířata a kde je najít
30)Příchozí
31)Underworld: Krvavé války
2017:
1)Pasažéři
2)Velká čínská zeď´
3)Rozpolcený
4)Resident Evil: Poslední kapitola
5)Spojenci
6)Lék na život
7)John Wick 2
8)Logan: Wolverine
9)Masaryk
10)Kong: Ostrov lebek
11)Skryté zlo
12)Život
13)Ghost in the Shell
14)Rychle a zběsile 8
15)The Circle
16)Vetřelec: Covenant
17)Wonder Woman
18)Mumie
19)Smrtihlav
20)Transformers: Poslední rytíř
21)Spiderman: Homecoming
22)V utajení
23)Dunkirk
24)Annabelle: Zrození zla
25)Zabiják & bodyguard
26)To
27)Wind River
28)Kingsman: Zlatý kruh
29)Blade Runner 2049
30)Sněhulák
31)Geostorm: Globální nebezpečí
32)Jigsaw
33)Thor: Ragnarok
34)Vražda v Orient Expressu
35)Liga Spravedlnosti
36)Táta je doma 2
37)Star Wars: Poslední z Jediů
2018:
1)Insidious: Poslední klíč
2)Cizinec ve vlaku
3)Black Panther
4)Winchester: Sídlo démonů
5)Přání smrti
6)Tomb Raider
7)Ready Player One: Hra začíná
8)Operace Entebbe
9)Rampage: Ničitelé
10)Avengers: Infinity War
11)Solo: Star Wars story
12)Jurský svět: Záník Říše
13)Sicario 2: Soldato
14)První očista
15)Mrakodrap
16)Mamma Mia: Here We Go Again!
17)Mission Impossible: Fallout
18)MEG: Monstrum z hlubin
19)Equalizer 2
20)Predátor: Evoluce
21)První člověk
22)Johnny English znovu zasahuje
23)Bohemian Rhapsody
24)Dívka v pavoučí síti
25)Fantastická zvířata: Grindelwaldovi zločiny
26)Creed II
27)Aquaman
28)Bumblebee
2019:
1)Skleněný
2)Úniková hra
3)Alita: Bojový anděl
4)Potomek
5)Mrazivá pomsta
6)Všechno nejhorší 2
7)Captain Marvel
8)My
9)Shazam!
10)Řbitov zvířátek
11)La Llorona: Prokletá žena
12)Avengers: Endgame
13)John Wick 3
14)Syn temnoty
15)Godzila II: Král monster
16)X-men: Dark Phoenix
17)Annabelle 3
18)Spider-Man: Daleko od domova
19)Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw
20)Tenkrát v Hollywoodu
21)To Kapitola 2
22)Krvavá nevěsta
23)Rambo: Poslední krev
24)Ad Astra
25)Joker
26)Blíženec
27)Zombieland: Rána jistoty
28)Terminátor: Temný osud
29)Stáhni a zemřeš
30)Bitva u Midway
31)Le Mans'66
32)Star Wars: Vzestup Skywalkera
2020:
1)Pod vodou
2)Mizerové navždy
3)Fantasy Island
4)1917
5)Neviditelný
6)Ava: Bez soucitu
7)Tenet
8)Noví mutanti
9)Vyšinutý
2021:
1)Tiché místo: Část II
2)Rychle a zběsile 9
3)Očista navždy
4)Black Widow
5)Úniková hra: Turnaj šampiónů
6)G.I.Joe: Snake Eyes
7)Čas
WTF ?? ALE CELKEM POBAVILO ;)
Nějaký hloupý prudič či co :-) Nevím kdo to je..
A ještě si mě přidal do oblíbených, kde napsal : "strašnej kokot"
No, asi jsem ho fakt zaujal :-)))
Plán útěku (2013) - DVD !
Už at je 19.2.2014 ! :-)
Rozhodně za mě 100% (5*). :-)
RoboCop (2014)
Myslím si, že není nějak co dodávat.
Jeden z nejlepších remaků poslední doby, co rozhodně nedělá ostudu nepřekonatelné klasice.
5* (90%) - viz můj podrobnější komentář ! :-)
Dědictví aneb kurvaseneříká (2014)
Velké překvapení ! STarý buran Bohouš se vrací a tentokrát doslova překonává sám sebe ! :-)
Takhle jsem se dost dlouho nezasmál.
S přehledem jeden z lepších českých filmů poslední doby.
Dal bych lepší 4*, ale musel jsem zaokrouhlit nahoru, takže: 5* (90%) - viz můj podrobnější komentář.
Homefront (2013)
Obrovské zklamání. Béčko s Jasonem Stathamem si dle mého názoru vybralo úplně jiný směr a vše okolo bylo špatně spracované.
2* (38%) viz můj podrobnější komentář.
Zpátky do ringu (2013)
Tak jsem na toto dílko velmi zvědav. Nečekám velkou pecku, ale snad to na ty 4* bude. Hodně jsem se obával, že to bude takové divné, páč sérii o Rockym zbožnuju a zde bude Sly opět v ringu, tak nevím, ale snad se přes to přenesu. Trailer mě baví víc a víc, tak uvidíme. :-)
NÁVŠTĚVA KINA 2013
1) Konečná
2) Smrtonosná past: Opět v akci
3) Mama
4) G.I.Joe 2: Odveta
5) Pád bílého domu
6) Práskač
7) Něvedomí
8) Iron Man 3
9) Rychle a zběsile 6
10) Muž z oceli
11) Světová válka Z
12) Osamělý jezdec
13) Paciffic Rim – útok na zemi
14) Útok na bílý dům
15) V zajetí démonů
16) Pot a krev
17) Elysium
18) Gravitace
19) Rivalové
20) Kameňák 4
21) Plán útěku
22) Machete zabíjí
23) Thor: Temný svět
24) Insidious 2
25) Kapitán Phillips
26) Hobit: Šmakova dračí poušť
Ninja: Shadow of a tear (2013)
Nejlepší akční bojové béčko r.2013 a celkově poslední doby z novodobých béček - s přehledem nejlepší béčko poslední doby, můj názor :)
PLÁN ÚTĚKU (2013)
Už tento pátek 18/10 ! Už se nehorázně třesu na to ! :-)
Espace plan (2013) - PERFEKTNÍ PLAKÁT !
Jednoznačně pecka, už se těším ! :-)
Natáčení Expendables 3 ! (1)
Co k tomu dodávat ? Arnold a Harrison - dvě legendy ! :-)
Iron Man 3 (2013) - origální DVD !
Už se na to třesu ! :-)
KOBRA 11 - nové, dabované díly od 3.9.2013 na tv Fandovi! :-)
Už se na to třesu jak na ženskou ! :-)
Marine: Homefront (2013)
Neuvěřitelné ! Takový brak jsem dlouho neviděl a to miluju béčka :/
Tohle, že má být jakési nepřímé pokračování předchozích filmů Voják a Voják 2 ? Tak to těžko. ODPAD! A to dávám odpady velmi zřídka.