Recenze (186)
Osmý smysl (2015) (seriál)
Chvílemi mi to přišlo geniální a někdy jsem vůbec nevěděl vo co go.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Já musím říct, že jsem se ze začátku dost nasmál. Možná, že jsem byl zrovna v dobrém rozpoložení, ale rozhodně žádná tragédie. Po první půlce už to nebyl žádnej koncert s bránicí, ale za mě palec nahoru :)
Teď a tady (2012)
Dakota se umí parádně prodat. U citlivějších povah budou mít slzné kanálky solidní šichtu :D
Holka s prknem (2011)
Taková ta klasická romanťárna, u které všichni tušíme jak to dopadne. Ale k sobotní obědové pohodičce se to strávit dá :)
Mladý Sherlock Holmes (1985)
Přidat čáry a kouzla, tak máme dalšího Harryho Pottera :)
Avengers (2012)
Komediální marvelovský podbarvení mě nebaví.. Proč nemůže být atmosféra na stupnici Kroniky, Watchmen, Temný rytíř.. Captain, Thor, Hawkeye, Black Widow hrůza,děs a nuda..Děkuju za Iron Mana a Hulka,ty mě udrželi při životě.
Zatímco spíš (2011)
Pokud film pouštíte a čekáte horor, nebudete úplně spokojeni. Stejně jako já. Je to 100% thriller, který nikam nespěchá.Ale i přes své pomalejší tempo a za pomoci psycho štávy, se dokáže vrýt pod kůži.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Nemám rád ty filmy kde mi násilím rvou klíny do hlavy jak má vypadat rodina a co víc, že láska je všechno.U spousty scén jsem odvracel zrak, jináč bych to musel vypnout. Gosling, Moore,Carell, za ně palec nahoru. A Hitchovskej začátek taky fajn.
Království zvěrstev (2010)
K hlavnímu představiteli (James Frecheville) si budete těžko prokousávat cestu..Je to neslanej nemastnej "ťunťa". Celkově se snaží film zaujmout svou syrovostí, a to je taky jediná světlá stránka...
Paranormal Activity 3 (2011)
Kdo má rád duchy, tak s hodnocením pod tři nejspíš nepůjde.. Jak už zde někdo psal"je to pořád dokola".Tak ano, nečekejte moc velké změny oproti předchozím dílům. Ale příjde mi, že trojka má větší spád a je tu poměrně dost strašidelných scén než ve dvojce..