Recenze (974)
Kůň (2022)
Pomalý, plynulý, statický příběh se skvělou kamerou.
Lesní pohádky bratří Grimmů (2021) (TV film)
Hezký námět a kamera, ale bohužel plytkého obsahu, bez jakékoli odborné průpravy.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Vizuálně hezké, zajímá i kombinace Zvíkova, Žleb a Sychrova, bohužel však plytký děj bez zápletek a nápadů.
Islám po česku (2007) (TV film)
Celkem pěkný dokument, ovšem příšerně natočený. Celou dobu jsem si myslel, že to bylo natočený v 80's letech.
Turecky snadno a rychle (2012)
Teenagerovská light komedie vhodná pro nekritické kocovinové stavy.
Robotica Destructiva (2023)
80's moderně...
Princ Mamánek (2022)
Tak v kině jsem vůbec poprvé viděl původní české znění s českými titulky a přiznám se, že to tak trochu ruší. Jinak má film skvělý námět; kamerou a střihem strčí do kapsy většinu českých pohádek, ale tím to asi tak končí... smrt není děsivá, ani jsem si nevšiml jestli tam bylo sedm avizovaných bytostí, u konce jsem nevěřil, že to opravdu skončilo tak naprázdno... chtělo to víc obsahu a odvahy, přesto to je na české poměry jedna z vizuálně lepších pohádek.
HollyBlood (2022)
Film si dělá legraci z popkulturní vampiremánie a příznivci Stmívání a nejrůznějších Upířích deníků reagují jako kropeni svěcenou vodou...
Pátek třináctého 5 (1985)
Občas vtipné momenty, ale vraždy naprosto bez nápadu... asi proto, že je nedělal Jason.
Jan Žižka (2022)
Romantický příběh ze středověkého houští.