Recenze (931)
Palo Alto (2013)
TOP 2014! Díky Bohu za TO!
Pořád jsem to já (2014)
Tak neuvěřitelný prostor. Tak výborná Julianne i s Kristen! (dobře se na ní kouká) A tak děsně všechno podělaný. To tepmo bylo úplně smrtelné, absolutně žádný prostor pro nějakou identifikaci postav. Nedokreslené. Úmorné s tou absolutně mimózní hudbou. Hloupej televizní film pro prima love. Pápá. /// I přes tu mojí prvotní nasranost mi ten film zůstává v hlavě, a to jen kvůli tomu tématu, takže až o tom budu halekat u piva, tak je to všechno cajk.
Gottland (2014)
Jiné formy nekontabilně děsí diváka každou minutu. // FAMUfest 2014
Místa (2014)
Čauky mňauky.
Zimní spánek (2014)
Ztratilo to tu Anatolií! Vznikne z toho jenom konverzačka, která přestane bavit. Přestane to držet pozornost. Kamera to překvapivě nezachraňuje. Jsem fakt zklamaná. Fakt hodně...
Nová holka (2011) (seriál)
Nerada to rikam, ale setrvejte. V pulce prvni serie to nabere absolutne jine rozmery. Prestava to byt prumerny americky sitcom... O coz nam v tom hledani toho praveho, vlastne vsem jde.
Prodloužený víkend (2013)
Ja Kate Winslet mela vzdycky rada. Ale ted uz me to unavuje. Hraje ty chudinky nejak stejne. (Proste to neni Julianne Moore). Ze zacatku docela obstojny, pak to spadne do upatlaneho klise, ze kteryho se mi chtelo zvracet. Nic zajimavyho. Nic novyho. Dalsi...
Vlhká místa (2013)
To sviceni si to zaslouzi!
TPB AFK - Příběh the pirate bay (2013)
Mimo.
Pravdivá romance (1993)
Uplne mentalne retardovany. Vubec jsem nepochopila logiku postav. Vubec jsem nepochopila nic. A ty strilecky... wtf??