Oblíbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Hned od prvního dílu mě to dostalo!Super zábava na n-tou!Vše dobře napsané i zahrané!Nedá se vytknou nic.Tento seriál mě ovládl!Cituju z něho!Rimmer jako postava zasluhuje oskara!Loučí se robot série 4000!
Simpsonovi (1989)
Kult. Nedovedu si predstavit TV obrazovku bez Homera! Nádherný satiristický pohled na Ameriku a nejen na ní. "D'oh!"
Futurama (1999)
To nejlepší z animované tvorby vedle Simpsonů. Bender a Zoidberg rulezzz.
Ajťáci (2006)
Bravo Bravo Bravo celé Britanii , opět potvrdila kdo má prim v komedialních seriálech. "Zadaním google do google.com opravdu nespadne internet!"
Městečko South Park (1997)
Toto je supr parody/komedy seriál , který se stal kultem. Bůh ochraňuj Kennyho!
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Konečně jsem měl čas na první setkání. Zhruba po patémm díle to začlo, ta závislost na každém dílu. Neal Patrick Harris rulezzz!!!!
Teorie velkého třesku (2007)
Po prvním díle hodnotím seriál vysoko. Od šestého dílu mě to začlo neskonale bavit. Do té doby pár dobrých forku a stále mě ti klucí ušatí a mazaní nechytly. 6tý díl a halloween neměl chybu. Sheldon rulezzz.
Star Trek (1966)
Základ sci-fi a mě osobně i přes tu kartonovost scén a klišovitých scén tento seriál uchvátil. Hlavně postava Spocka je výborná.