Poslední recenze (5 852)
Příběh lodi (2023) (seriál)
Zkraje slušná černohumorná skoro gangsterka, která v sobě má trochu Ritchieho a trochu Coenů, ale postupně jí začne docházet dech i invence a nakonec lehce vyšumí do ztracena. Nápad je každopádně dobrý a v rukou zkušenějších tvůrců to mohlo dopadnout lépe a být víc než jen ucházející jednohubka…60%
Fiasko (2024) (seriál)
potenciál tenhle mockument měl, ale bohužel ho dokázal zužitkovat jen z části. Je hezké že se Igor Gotesman nebojí trefovat do všech součástí filmové branže od producentů až po maskérky, ale co naplat když to stejně dělá jen tak zlehka aby se neřeklo. Osobně bych čekal víc funkčního humoru a ne jen snahu o něj...50%
Shardlake (2024) (seriál)
jelikož neznám Sansomovi knížky, tak první co mě napadlo když sem zahlédl "plakát" téhle minisérie bylo že půjde o další teen fantasy od Disneyho. Jenže chyba lávky a Shardlake jmenující se podle svého hlavního hrdiny je velmi slušná historická detektivka, která svůj fiktivní případ zasazuje do reality Anglie šestnáctého století (v tomhle případě těsně za popravu Anne Boleyn). A ono to funguje a funguje to opravdu dobře. Jediné co mě trochu mrzí je fakt, že se celá série z větší části odehrává v interiérech, takže není zase tolik možností jak nasát tu špinavou středověkou atmosféru. Ve výsledku je to ale spíš detail...70%