Recenze (11)
Pohřben zaživa (2010)
Je mi jasné o čem se mi dnes bude zdát a už se toho děsím. Scéna s hadem, Mark White, halucinace... Vytupňované jak nic jinýho. Konec na 5*
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Miluju filmy, u kterých se mám na co koukat. Vizuální stránka je tak na 6*, asi si jednu dokreslim. A hlavní čtveřice byla úžasná v čelem s nejlepším Heathem. Voila
Ajťáci (2006) (seriál)
Jestlipak víte, že je i čtvrtá řada...
Beowulf (2007)
Předlohy se drží nepatrně víc, než Gunnarssnův Beowulf. Obzvlášť co se týká druhé části a souboje s drakem, kterou Gunnarsson úplně vynechal.
Statečné srdce (1995)
Historické, herecké a hudební orgie! Žádná negativa.
Okrsek 49 (2004)
Rozhodně lepší než Oheň.
Sindibádova dobrodružství (1996) (seriál)
Do tohohle seriálu jsem byl jako děcko úplně zamilovanej.
Heavy Metal: Tvrdší než život (2006)
Syrovej dokument o historii a podstatě heavy metalu. A to že se tam nevešly všechny kapely je pochopitelný, přecejenom i těch nejlepších je tolik, že do dvou hodin se to vejít prostě nemůže.
Mrtvý sníh (2009)
Šíleně ujetá komedie s ujetým úplně vším, od scénáře, až po hudbu... a tváří se jako zombie horror.
Dravci (1999)
Hnus! Ale ve skvělým podání. Ta zápletka je tak odporně nechutná až je úplně dokonalá. Skvělý herecký výkony, bezvadný vyústění zápletky a dokonalá McDonoughova rolička. Je libo polívku...?