Recenze (136)
Miluj souseda svého (2014)
Dojemný...ale né hloupě sentimentální. Přirozeně hrající šropál, o Naomi a Billovi se zmiňovat nebudu, to jsou moji oblíbenci, takže jsem rád, že po odpadu v "Drsňačkách" si Melissa zahrála ve skvělym filmu.
Gravitace (2013)
Napadá mě zajímavá myšlenka, nicméně to je bohužel spoiler jako kráva, takže nic ;-) Jinak solidní zažehlení těch "sraček" se S. Bullock.
Pořád jsem to já (2014)
Právě jsem prožil skvělý zážitek, ale...co to jen bylo???Jo, už vim, dal jsem tomuhle filmu pět hvězdiček a dostal ho tím ze 79% na 80%!!! Čtyři na to nestačily, tak jsem nechal původních pět. Moje oblíbenkyně Julianne Moore si to zaslouží, má to ode mne jako takový bonus k Oskárkovi. Doufám, že si to bude pamatovat.
Leviatan (2014)
Uf, tak to bylo opravdu ze života Země širokých ruských duší a srdcí...a zřejmě jasnej Oskar, protože tohleto se bude Amíkům líbit.
Akáty (2011)
Méně je někdy opravdu více...
Kalvárie (2014)
Je zvláštní, že většině filmů, kde hraje Brendan Gleeson dávám pět hvězdiček... Vlastně, není to zvláštní.
Na hraně zítřka (2014)
Tak tohle už je jiná káva narozdíl od melty jménem Oblivion. S plnotučným mlékem v podobě Emily Blunt. Brilantní konec a Tomíkovo nejlepší herecký výkon v poslednim momentu.
Nevědomí (2013)
Bylo to celý studený jak psí čumák včetně všech herců.
Útok z hlubin (1999)
Otravná pseudovědecká podívaná s nesympatickými herci,kde i ti Páni herci(Stellan,SLJ) představovali nepříjemný postavy;alespoň na mě to tak působilo a nezachránila to ani Šafrán svym striptýzem.
Noc s králem (2006)
Na parádní velbloudy si zajdu do Zoo...