Recenze (995)
Občanská válka (2024)
Film, ktorý je potrebný… Film, ktorý je surový a nekompromisný. Ukazuje čo sa stane keď hnus a nenávisť sa podarí zaktivovať tak, ako to robia odporní “autokrati” ako trump, fico, orbán, bolsonaro, putin atď. Žiadni superhrdinovia, len obyčajný ľudia… trpiaci ale aj prepnutí a zmagorení.
Invalida (2023)
Piata hviezda zato, že je to naše… a napriek tomu to je skvelá čierna komédia. Obidvaja hlavní predstavitelia boli geniálny. Pecka. Pozreté znova a tentokrát čistá 5*. Slovenská tarantinovka ako vyšitá pôsobí ako blesk z jasneho neba v našich filmárskych “vodách”.
Top Gear 2010 (2002) (pořad)
Samozrejme že Top Gear poznám už 20 rokov… ale to čo z moto relácie urobil BBC spolu s tromi výbornými moderátormi je jednoducho iný level! Tak napr. Je jasné že najlepšie auto sveta je Škoda Yeti, pretože sa na nej dá pristáť vrtulníkom 😂
Služka (2023)
Nie je to moja šálka kávy, ale v zásade to bol pozerateľný príbeh dvoch rozdielnych dievčat a aj pridružené príbehy ostatných ľudí mali tiež niečo do seba. Zvláštny koniec… real story??
Duna: Část druhá (2024)
Bavil som sa ako už dlho nie! Dej sype jedna radosť, akcia, smútok, dojatie, hrdinstvo ale aj zlo a surovosť… krásna kamera aj réžia. A napriek dlhej minutáži je Duna part II skvelý filmový zážitok.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Výborné zakončenie série. Denzel je skvelý, talianske klišé funguje skvele, sympatické postavy… Proste, výborne som sa bavil. A aj to rozuzlenie s dôchodkom murára v San Francisku bolo milé.
Alex a Emma (2003)
Sladká milá oddychovka s milými hercami…
Barbie (2023)
Toto má byť trhák? Kravina na druhú!
Insidious: Červené dveře (2023)
Videné v lietadle medzi Sydney a Dohou… Slabučký príbeh a slabá réžia dotiahli túto časť Insidious do béčkovej ligy. Nebavilo a ani nestrašilo.
Diktátor (2012)
Absolútna a dokonalá satira na všetkých diktátorov sveta a na všetkých blbov, ktorí si myslia, že sú niečo viac ako ostatní! Bravo Sasha.