Recenze (109)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
V kine som sa bavil výborne. Avšak zišlo by sa to trochu prestrihať. Niektoré Rocketove flashbacky sú príliš dlhé, gýčovité alebo strašne klišoidné. Trochuje ma irituje lobotomizovaná Mantis, ktorá je absolútne inou a oveľa menej zaujímavou postavou ako v komixoch alebo v GotG 2021 hre. 3.5*
Kuky se vrací (2010)
3.5*
T2 Trainspotting (2017)
Nečakal som veľa, ale nakoniec to bolo dosť fajn.
Američtí bohové (2017) (seriál)
3.5* Príjemné prekvapenie. Škoda, že to bolo zrušené
Venom (2018)
Slabšia jednohubka
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Tak toto sa naozaj podarilo. (Videné v kine)
Pán prstenů: Prsteny moci - Slitina (2022) (epizoda)
50%
Pán prstenů: Prsteny moci - Série 1 (2022) (série)
50% Obrovské diery a nezmysly v scenári, nelogické chovanie postáv, cringe dialógy. Škoda, premárnenáp šanca
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
50% Obrovské diery a nezmysly v scenári, nelogické chovanie postáv, cringe dialógy. Škoda, premárnená šanca.
KIMI (2022)
70% Ťažko sa mi hodnotí. Rukopis je jednoznačný. Emócie pracujú, úzkosť na plné obrátky a veľká katarzia na konci. Chce to ešte jedno zhliadnutie.