Oblíbené filmy (10)
Mazací hlava (1977)
21 gramů (2003)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Quli tomudle filmu me ted totalně boli v krku a kašlu, asi este nikdy sem se u niceho tak nesmal..... V podstate kazdy pohyb Kevina Smise vyvolava smich...:DD K.L.I.T. je odnož O.O.P.Z.O. Osvoboďte opice před zavíráním opic? Přesně. .... :D
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
hustýýý, lepší jak jednička :)
Přednosta (2003)
pohodička na druhou :) Krásný, milý, příjemný film. Vřele doporučuju.
Podfu(c)k (2000)
Asi nejlepší snímek svého druhu....scénka s vyhozením mlíka s okna a jeho následky je opravdu dokonalá :)))
Mulholland Drive (2001)
Dedication (2007)
Joooo !!!! Všichni si todle pusťte !! Protože tendle kousek je nadmíru povedenej, Billy Crudup(pro me predtim neznamej herec) tady zahral fantasticky, neco takoveho se vidi malokedy ;)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Útěk do divočiny (2007)
Nádhera !! Todle se musí vidět, popsat to jde stěží....krásný hluboký film o tom, že si každý může žít tak jak chce....třeba na aljašce :)