VOD (3)
Obsahy(1)
Vyrazte na letní dovolenou s Addamsovou rodinou, kteří svým nevšedním a podivným chováním terorizují nové kraje. (Forum Film CZ)
Videa (6)
Recenze (49)
Polovičatý film natočený pre deti aj dospelých a tak bol aj spracovaný. Polovičato pre jednu aj druhú skupinu a tým pádom neuspokojivo pre obe. Menej zábavné, než by divák čakal a bez tej typickej gotickej atmosféry, ktorá Adamsovcov sprevádza už desaťročia. Tu žiaľ toto chýbalo, prešlo to zbytočne do moderna. ()
Prilis blbe, prilis infantilne a prilis nechytlave. Zasmial som sa asi dvakrat. Nedojal ani raz. Moje pocity boli celu poldruha hodinu niekde medzi strasne sa nudim a priserne ma to sere. Milujem povodny serial, Sonnenfeldove filmy a celkom sa mi pacil aj predchadzajuci diel. Toto je vsak nieco v style horsieho Hotelu Transylvania (ktory fakt nenavidim). Tesil som sa, no obrovske sklamanie. Tato particka ma na viac v ramci humoru aj predavani rodinnych hodnot. 3/10 ()
Lepší, než jsem čekal.. Délka akorát, příběh ucházející, spousta vtipů - je to rozhodně lepší, než hraný film a srovnatelné s jedničkou. Akorát já prostě Addamsovu rodinu moc nemusím, ale i když to je kdovíkolikáté pokračování, dá se to přetrpět ( a že je to horor, je tu napsáno asi proto, že na konci byl jasný náznak dalšího dílu, to už fakt raději ne)...50% ()
Tak, že točily to dva režiséři Buchet a Klobás a chlápek co jim tam dělal střihače a dopadlo to tragicky. Většina vtipů jsou jednorázovky na uchechtnutí třeba tahle květina je na veganské stravě jí pouze vegany a v podstatě zde není nic z čeho by se člověk smál tak moc až by se za břicho popadal (to nebylo ani v jedničce, ale člověk by čekal, že se polepší ) . Záporák zde většinu filmu není a celkově toho moc na chválení není. Do kina bych na to nešel ani zadarmo. 40 procent si myslím, že je i moc, ale zase 20 mě přijde málo a dávám tragickým animákům . Edit jedničce jsem dal 20 procent tohle je trochu lepší ()
Menej politických názorov, viac divotvornosti, ako minule. Možno sa niektorý tvorcovia pozastavia nad tým, že pchať všetky možné, dnes nasilu módne názory a smery, nieje vždy zárukou diváckej odovzdanosti. Toto pokračovanie tak popustilo ešte viac uzdu fantázii a prinieslo o chĺpok klasickejšie poňatie. ()
Galerie (131)
Photo © Metro-Goldwyn-Mayer (MGM)
Reklama