Režie:
Leigh JaniakKamera:
Caleb HeymannHrají:
Kiana Madeira, Ashley Zukerman, Gillian Jacobs, Olivia Scott Welch, Benjamin Flores Jr., Darrell Britt-Gibson, Sadie Sink, Emily Rudd, McCabe Slye (více)VOD (1)
Obsahy(3)
Deena se propadne do roku 1666 a odhalí pravdu o Sarah Fierové. V roce 1994 bojují její přátelé o život a budoucnost města Shadyside. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (150)
Ačkoliv se jedná o nejslabší díl, tak zakončení trilogie není zase tak špatné. Smůla je, že jsme se všichni těšili na rok 1666, který v tom byl pouze první polovinu filmu. To mohlo být vážně dobré. Ve druhé části jde jenom o to, jak hlavního záporáka nahání, což je škoda. Vlastně to přestává být i zajímavé, když se ze srábotek stanou hrdinové. Aspoň že to vynahrazuje ten fajn příběh. Nebo ne fajn, příběh se na celé trilogii povedl opravdu výborně. Stačilo k tomu jenom o něco víc brutality a byl bych spokojený. I když úplný závěr, kde si nechávají tvůrci zadní vrátka je trapný. Každopádně bych chtěl někdy vidět slasher film s tím děckem, co má obří masku panenky a bassebolku. 40/100 ()
“Beware, Sarah Fier...” Nesúdržný návrat na koniec a začiatok, trpí prehnanou stopážou, rovnako ako nedostatkom minút navyše. Viem si tretí a štvrtý diel predstaviť ako dva samostatné filmy. Určite radšej, než stredometrážnu časť zo 17.teho storočia, a následný, urýchlený presun do epilógu z nákupného centra. Nepasuje to. Každopádne, i tak díky za túto sériu. Najlepšia bola dvojka. ()
Ten Netflix je vážně neuvěřitelnej! Jenom oni dokáží vecpat do toho největšího vidlákova USA roku 1666 bandu asiatů a černochů a udělat z nich svobodné občany (pravděpodobně osadníci z Evropy). A samozřejmě tam nesmí chybět ani lesbičky jelikož venkovští prosťáčci se nebáli boha více než čehokoli na světě. První polovina v minulosti nebyla nijak překvapivá a mimo scénu v kostele jsem se spíše nebavil. Já však sestupnou tendenci této trilogie očekával a už jsem měl připravené dvě hvězdy. Zvrat však nastal zhruba v polovině, kdy se děj přesunul zpět do přítomnosti (do roku 1994). Celková úroveň šla náhle vzhůru a to především díky opětovné nápaditosti se Shadysideskými zabijáky. Nicméně dílu nemohu odpustit všechny ty Netflixovské hovadiny a tak jsem se čtyřmi hvězdami ještě hodný. Uznávám však, že pocitově se mi poslední díl líbil nejvíce a především bych ocenil scénu s rukou, kostel a nebo bitku zabijáků v obchoďáku. Se zakončením jsem sice nebyl úplně nejspokojenější, ale ani mne to nijak neurazilo. 80% PS: Vážně mne pobavila scéna s prasetem. Před více než 350 lety na odlehlém venkově bych od vesničanů tedy očekával silnější žaludky. ()
Po pravdě, na finále jsem se netěšil, jsem tu jen z povinnosti dokončit si trilogii... Byť rok 1666 a příslib osadnického folk hororu je na papíře poutavý, průměrná zábava se mění v otravu, příběh děravý a celý se to sype jako pátý přes devátý. Křeč pak ještě podtrhne laciná metafora (šerif, chudí a “jiní” v Shadyside, tři sta let nás vraždíte a utiskujete), zkrátka ztráta času těch pět hodin... *Make Horror Great Again* ()
Nezměrnej potenciál zadupanej do sraček tvůrčí impotencí. U týhle trilogie si člověk tak nějak naivně myslí, že půjde každým dílem výš. Režisérka ale evidentně na nic víc nemá. A tak se od prvního dílu plácáme ve stylový nudě, která bez ostychu vykrádá všechny slashery od A po Z, ale nemá žádnou vlastní esenci, atmosféru a v poslední kapitole už ani ten styl. Všechno to mystery zlo navíc brutálně zabíjí příšernej hysterickej soundtrack. ()
Zajímavosti (5)
- Film obsahuje potitulkové scény. (Duoscop)
- Když v obchodě řekne Ziggy (Gillian Jacobs), že udělají „Carrie“, tak tím odkazuje na knihu Stephena Kinga z roku 1974. (Duoscop)
- Když vyjde Thomas (McCabe Slye) na začátku filmu z dřevěné boudy, tak za sebou zavře dveře. Později ale budou otevřené. (Duoscop)
Reklama