Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Od elektrizujících úvodních titulků až po poslední triumfální vystoupení Tonyho (John Travolta), vás v průběhu celého filmu čeká vzrušující směsice tance a romance v rytmu hudby klasických Bee Gees. Příběh Travoltova tanečního disko krále (odehrávající se pět let po Horečce sobotní noci) vypráví o jeho touze prosadit se na slavné Broadwayi. Cynthia Rhodes (Flashdance, Hříšný tanec) a Finola Hughes spolu rozzáří vaši obrazovku jako ženy Tonyho života. Režie a scénáře se ujal hvězdný Sylvester Stallone. Zůstat naživu je skvělá zábava, kterou potřebujete. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (45)

MickeyStuma 

všechny recenze uživatele

Ať si kdo chce co chce říká, Silvesteru Stalloneovi se tímto svým scenáristickým a režijním počinem povedl naprostý majstrštyk. Snímek má sice o něco rychlejší tempo a je scenáristicky více bohatší na události, avšak jako pokračování hudebního fenoménu své doby 'Horečka sobotní noci' (1977) obstál důstojně a naprosto fenomenálně. Příběh se odvíjí několik let poté a prozrazuje, že Tony Manor v podání Johna Travolty i nadále tancuje i když jeho zájmy jsou už zase někde jinde. Sice je stále provinčním frajerem z Brooklynu, avšak má na to stát se hvězdou na Broadway? Film opět o snaze dosáhnutí svého snu a překonání osudových překážek. Hudební fenomén své doby Bee Gees nepřestane hrát své hity a taneční kreace nezmizí z filmového plátna. Opět je na co se dívat a opět s působivým příběhem. Kritika dle dobových zpráv na snímku sice nenechala nic suchou, avšak pro Stalloneho to byl nejen komerční úspěch. I když to při dnešním pohledu vyznívá podivně, film byl prostě úspěšný. Nezapomenutelná je frajerská houpavá chůze Tonyho Manora zakončující snímek. Přesně takto film 'Horečka sobotní noci' začínal, tudíž se jedná o velmi povedené zakončení. Snímek vyzařuje ohromnou energii nejen co se týče tance, ale i v motivaci dosáhnout svého cíle a radosti ze života. P.S. Kolik diváků si všimne samotného Silvestra ve scéně z přeplněné ulice, ve které do něj Travolta ve své roli vrazí? ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Oproti prvemu dielu sa styl filmu zmenil podobne asi ako medzi prvym a stvrtym Rockym. Cize z normalnej dramy s par skvelymi tanecnymi scenami sa stal prazdny film zalozeny na vizualy. Travolta neustale len tancuje a tancuje a pritom vypoti aj posledny gram tuku. Do urcitej miery mi to pripomina tanecne sceny zo Showgirls. Takze aspon zenam zboznujucim mladeho Travoltu by to mohlo sadnut. Ale mna ako chlapa, tancujuci spoteny polonahy Travolta, nezaujima. Vysledkom je film ktorym Sly znova šliapol uplne vedla. 2/10. ()

Reklama

Radim 

všechny recenze uživatele

K tomuto filmu jsem se dostal koncem osmdesátých let na videu s příšerným dabingem. Sice se tváří jako Horečka sobotní noci II, ale kromě Travolty a hudby Bee Gees s touto legendou nemá nic společného. Jde o typický taneční muzikál - hodně jednoduchý scénář, důraz na hudbu a tanec. Bavit se budou hlavně ctitelé tance (ten je ale poplatný své době, a bohužel ji nepřežil) a Travolty (za zmínku stojí, že ho Stallone donutil zamakat na postavě, a je to sakra vidět). V tomto filmu se poprvé objevila věčně druhá Cynhtia Rhodes; pokud nevíte, o koho jde, vzpomeňte si na takovou opravdu krásnou krátkovlasou blondýnu z Flashdance a Dirty Dancing. ()

Han22 

všechny recenze uživatele

Staying Alive není takový průser, jak je tu hodnocený. Je to celkem fajn film na který se dobře kouká, ale bohužel pokračování dokonalé Horečky, která byla o několik tříd lepší, měla krásný příběh a na konci to vypadalo, že Tony dospěl a bude žít se svoji láskou. Teď ji podvádí, ničí a chová se jako totální hajzl a to se mi vůbec nelíbilo. Navíc ta hudba a tanec... taneční čísla mě prostě nebavila, nebyla v tom energie a totéž s Bee Gees, kteří byli v Horečce na vrcholu s stvořili nesmrtelné hity, ale to co tu pouští je jen třetiřadý odvar bez nápadu. Finální šou s šílenými kostými a choreografií však opravdu stojí za to. PS: Jak přišel Travolta k takovým svalům? Zfleku by mohl do nějakého akčního filmu. ()

Visáč 

všechny recenze uživatele

Pokračovanie Horečky sobotní noci sabotuje disproporcia medzi scenárom (ktorý je regulérna zlátanina aj na dobové pomery) a réžiou. Tá je typicky "po stallonovsku" osemdesiatkovo vymazlená, t.j. s dôrazom na efektný vizuál: výrazné nasvietenie, eklektický strih a prepálené montáže. Story namachrovaného frajírka o dobytí broadwayskej muzikálovej scény je prekvapujúco unylá a chýba jej ten mladícky drajv originálu. Disko malo v 83-om po funuse a songy Bee Gees tú módnu bezradnosť iba podtrhujú. Sú to iba neškodné popíky a v kolaborácii s opakovanými detailami na Travoltov (vysmiaty alebo spotený) fejs pôsobia divne. Aj to Slyove hitchcockovské cameo vypadá jak učebnicový ego-trip. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • 6 měsíců před natáčením si Stallone vzal do parády Travoltovo tělo. Sestavil mu jeden ze svých speciálních cvičebních programů. Travolta musel cvičit 6 dnů v týdnu, 14 hodin denně. (McLushi)

Reklama

Reklama