Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Od elektrizujících úvodních titulků až po poslední triumfální vystoupení Tonyho (John Travolta), vás v průběhu celého filmu čeká vzrušující směsice tance a romance v rytmu hudby klasických Bee Gees. Příběh Travoltova tanečního disko krále (odehrávající se pět let po Horečce sobotní noci) vypráví o jeho touze prosadit se na slavné Broadwayi. Cynthia Rhodes (Flashdance, Hříšný tanec) a Finola Hughes spolu rozzáří vaši obrazovku jako ženy Tonyho života. Režie a scénáře se ujal hvězdný Sylvester Stallone. Zůstat naživu je skvělá zábava, kterou potřebujete. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (45)

majo25 

všechny recenze uživatele

Napriek tomu, že hudobno-tanečné filmy vonkoncom nevyhľadávam a na podobné predstavenie (na Brodwayi alebo kdekoľvek inde) by som nešiel ani zadarmo, nie je film zlý. Má to príbeh, aj keď v mne neatraktívnom prostredí, ktorý ale funguje. Emócie sú dobre zahrané a dokonca aj pop-rocková hudba sa dala počúvať. Stallone sa nemá za čo hanbiť, aj keď sa ťažko zvyká na to, že sa na podobný žáner podujal...aspoň z neho nespravil komédiu. ()

Rominator 

všechny recenze uživatele

Sylvester Stallone se objeví pouze v cameo roli muže s brýlemi, který má na ramenou kožešinu a bílou šálu. Sly při chůzi na ulici odstčí Johna Travoltu (Tony Manero) ramenem a vzájemně se po sobě podívají. Sylvestrův brácha Frank si zahrál v malé roli kytaristu Carla a v jedné scéně doprovází Cynthii Rhodes (Jackie) do tělocvičny. Patrick Swayze zde na CSFD uvedený jako hrající se ve filmu snad ani neobjevil. ()

Reklama

kobejn 

všechny recenze uživatele

Stallone natočil muzikál podle šablony Rockyho a s "rambovsky" vypadajícím Travoltou...výsledek je spíše nechtěně komický a takovej celkově nemasntnej neslanej, hudební čísla nemaj moc grády, akorát Slajův brácha Frank si tam docela přišel na svý, když moch předvádět ty svoje šíleně ukvičený eitýs songs...Travolta tam fur balí takovou krafku, přitom good girl má u nosu, ale tak to zřejmě v životě chodí u někoho...nakonec je z celýho filmu nejlepší až závěrečnej travoltův walk out of frame neboli exit in the final credits za zvuku hudby bídžís a konečně zazní titulní skladba...jinak je ale celej ten film fcelku o ničem....Stallone režijně docela šedej průměr. Jo a Páťa Swejzy tam fakt nehraje, jen nějakej týpek, co se tam mihne je mu lechce podobnej, ale fakt to neni von. ()

Quint 

všechny recenze uživatele

Pokračování Horečky sobotní noci se na rozdíl od svého úspěšného předchůdce dočkalo extrémně negativních ohlasů. Kritici film strhali za to, že nahradil dramatickou hloubku původního snímku sérií kýčovitých tanečních sekvencí. Pro milovníky osmdesátkové éry křiklavého nevkusu a „hard body“ filmů je to ale lahůdková guilty pleasure. Jde o jediný režijní počin Sylvestera Stallona, v němž sám nehraje (pokud nepočítáme drobné hitchcockovské cameo). Roli krále sobotních diskoték Tonyho si zopakoval John Travolta, který tentokrát před natáčením strávil několik měsíců ve fitku. Z jeho fyzické proměny pak Stallone udělal hlavní atrakci filmu, který je z velké části přehlídkou Travoltovy vyrýsované postavy. Nejzábavnějším rysem filmu je fakt, že si z něj Stallone udělal v podstatě taneční variaci na Rockyho. Spousta děje se odvíjí v rytmických montážích, které do osmdesátkových filmů přinesl právě Rocky. Podceňovaný amatérský tanečník Tony, usilující o kariéru profesionála, v nich prochází tanečními zkouškami, těžkým fyzickým tréninkem a zároveň překonává svoji nejistotu a emoční nevyrovnanost, aby mohl všem pochybovačům na konci vytřít zrak. Napjaté vztahy mezi ním a zkušenou tanečnicí Laurou pak kulminují v závěrečném tanečním vystoupení, které je de facto pojaté jako souboj. Finální show je dokonale přeplácanou přehlídkou osmdesátkové videoklipové estetiky. A věřte mi, takovou výstřední audiovizuální masáž zažijete jen párkrát za život. ()

Visáč 

všechny recenze uživatele

Pokračovanie Horečky sobotní noci sabotuje disproporcia medzi scenárom (ktorý je regulérna zlátanina aj na dobové pomery) a réžiou. Tá je typicky "po stallonovsku" osemdesiatkovo vymazlená, t.j. s dôrazom na efektný vizuál: výrazné nasvietenie, eklektický strih a prepálené montáže. Story namachrovaného frajírka o dobytí broadwayskej muzikálovej scény je prekvapujúco unylá a chýba jej ten mladícky drajv originálu. Disko malo v 83-om po funuse a songy Bee Gees tú módnu bezradnosť iba podtrhujú. Sú to iba neškodné popíky a v kolaborácii s opakovanými detailami na Travoltov (vysmiaty alebo spotený) fejs pôsobia divne. Aj to Slyove hitchcockovské cameo vypadá jak učebnicový ego-trip. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • Titulní píseň nahrála a nazpívala skupina Bee Gees. (kosticka7)
  • Film snadno překonal 60% tržeb Horečky sobotní noci a stal se jedním z nejkasovnějších filmů roku. (McLushi)

Reklama

Reklama