Reklama

Reklama

Jak prodávat drogy přes internet (rychle)

(seriál)
  • Německo How to Sell Drugs Online (Fast) (více)
Trailer
Německo, (2019–2021), 9 h 36 min (Minutáž: 25–36 min)

VOD (1)

Série(3) / Epizody(18)

Obsahy(1)

Podivínský teenager chce získat zpět expřítelkyni, a tak začne online prodávat extázi přímo ze svého pokoje. A vypracuje se na jednoho z největších evropských dealerů. (Netflix)

Videa (3)

Trailer

Recenze (49)

silentname 

všechny recenze uživatele

Mám z tohto projektu skutočne zmiešané pocity. Veľmi zmiešané. A viac prevládajú tie negatívne. Po dopozeraní mám pocit, že to nemá žiadne hlbšie posolstvo, žiadnu kvalitnú komédiu ani nič podobné. Techniky, ktorými sa rozpráva príbeh sme už videli a nejako to nepoužíva dobrú techniku, ktorou by priniesli dobrý humor. Prvé dve epizódy ešte celkom áno, potom to už akosi fungovalo menej a menej. Najlepší bol proste pán Jonathan Frakes. K tomu nemám čo dodať. Hlavný hrdina mi nie je veľmi sympatický, jeho ex-priateľka je na tom rovnako. Jeho kamarát Lenny je v pohode a ich spolužiačka Gerda je tiež celkom okey. Niekedy je tu pár dobrých vizuálnych fórov, no dialógy ako také toho pre mňa moc nerobia. Atmosféra série nie je zrovna príjemná a neviem či to vlastne chce povedať, aby tínedžeri nebrali drogy, alebo ich to chce naučiť ako môžu rozoznať kvalitu od odpadu, ako začať zarábať na drogách a podobne. Pretože v tomto séria exceluje. Teda okrem vizuálov, ktoré sú dobré. Neviem či to môžem odporúčať. Ja z toho moc pozitívne dojmy nemám, ale podľa reakcií ostatných to možno generácii Z niečo dá. Ja z toho moc pozitívneho necítim. Každopádne je to otvorené pre druhú sériu... takže uvidíme. Nevylučujem, že sa k tomu vrátim. Hodnotenie: C ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Němci se slušně předvedli natočili pěkný seroš z prostředí střední školy, což je tak trochu odvázanější verze Social Network, kde místo facebooku hlavní hrdina z pokoje vytvoří inteligentní obchod s prodejem drog na černém trhu a je z toho obrovský hit. DÍky 20 minutovým dílům má seriál výborné tempo, velmi sympatické a inteligentní postavy, občas humor a místy dokonce i napětí a intenzivnější atmosféra. Druhá série je imho ještě lepší. Hodně dobrá a zábavná věc s boží úvodní znělkou. 8/10. ()

Reklama

diahexik 

všechny recenze uživatele

První dvě série jsou naprosto super, děj sám sebe trochu paroduje a ze svých chyb dělá přednosti, chvílema se tam najdou programátorský vtipy, při kterejch se člověk zasměje. Třetí je horší, protože chyby zůstávají chybami a děj je možná až moc zrychlenej, ale i tak bych celej seriál doporučil každýmu, kdo alespoň někdy pracoval s npm a ví, že to může být utrpení, protože asi v pěti vteřinách seriálu nalezne pochopení pro své trable. ()

Carlie 

všechny recenze uživatele

Nebylo to zlé, ale ani dobré. Jako komedie to nefungovalo, protože vtipných míst moc nebylo a já se snad ani příliš nebavila. Dějově je to zase nezajímavé a kýčovité. Všudypřítomné klišé na dojmu také nepřidává (laciné hraní na emoce). Plus si myslím, že není možné aby skupinka tří lidí v malém pokoji se zanedbatelným množstvím "pilulek" utáhla tak "populární" obchod, protože to jednoduše nedává smysl, ale o to asi ani nešlo. Jednotlivé díly jsou ok, ale jako celek jsou to slabší tři hvězdy. ()

Hapretor 

všechny recenze uživatele

Dobrá oddychovka na zabití času ... absurdní ... blbé ... vtipné ... občas nuda ... občas i nečekaný vtípek ... dobré herecké výkony ... na konci však excelovala jeho bývalá holka ... větší debilní krávu jsem v seriálu o mladistvých ještě neviděl ... měl jí nakopat do prdele a krutě se na ní vykašlat ... a to jsem ještě hodně slušný ... vlastně ten závěr třetí série mi totálně zkazila ona ... mám  z toho naprosto debilní pocit ... úplná magořina ... no, asi to je teda kvůli reálnosti ... jako že se teens chovají jak hovada, i když si myslí, jak jsou "moudří" ... zfackoval bych jí až bych necítil ruce ... p..a zkur ...á ... !!! zabavilo ... na konci nasralo ... ()

Galerie (36)

Zajímavosti (5)

  • Název epizody odkazuje na název písně „Everybody Gets a Second Chance “ od skupiny Mike + The Mechanics. (Modular)
  • Veškeré profily na sociálních sítích, které postavy v seriálu využívají, byly pro natáčení reálně vytvořeny. (hansel97)
  • Název epizody odkazuje na známou obchodní strategii Steva Jobse: „Myslete jinak.“ (Modular)

Reklama

Reklama