Reklama

Reklama

Velký hack

  • USA The Great Hack
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Podívejte se, jak se společnost Cambridge Analytica zpracovávající data stala kvůli volbám amerického prezidenta v roce 2016 symbolem temné stránky sociálních médií. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (48)

KlárkaS 

všechny recenze uživatele

Osobní data - nejcennější komodita světa. Šílený. Jinak cením Netflix, že touhle populárně naučnou a poutavou dokumentární tvorbou dostává tyhle důležitý témata mezi masy, protože seč je to škoda, do kin se na dokumenty nechodí (a ani Michael Moore to už nezachrání). Pokud to uvidí aspoň zlomek z těch 150 milionů netflixáckejch předplatitelů, tak by to nějaký rozdíl mohlo udělat. Sociální sítě nás přece měly spojovat, a ne využívat našich osobních údajů, aspirací a názorů, aby nás pak o to víc rozdělovaly. Neříkám, že by si lidi měli hned smazat všechny svý instagramy a facebooky, ale spíš přemýšlet a zpochybňovat to, co se nám snaží tyhle sítě pomocí reklam vnutit. Vždyť náš názor a pohled na svět je pořád to nejcennější, co máme! Takže no more manipulaci, sakra! ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

Pro diváky šesté řady Homelandu bohužel naprosto zbytečný dokument o síle a rádoby šokujících nebezpečích sociálních médií. Zajímavé jako zrod GDPR plus zamyšleníhodné polemizování o Studené válce, která ve skutečnosti nikdy neskončila - jen dnes vypadá jinak. Nicméně jak píši výše: Homeland již přesně tohle celé řekl před dvěma lety, a to v deseti strhujících hodinách a stokrát důrazněji. ()

Reklama

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

i přes silné a v dnešní době echt důležité téma a dobře zvolenou,poutavou formu mě tenhle dokument zdaleka nevtáhl a nešokoval tolik jak jsem čekal.On totiž nepřináší prakticky nic objevného a kdo viděl třeba Homeland a nebo celovečerní Brexit (a nebo se o tohle téma trochu víc zajímá) nenajde tu žádnou novinku...70% ()

Gienah 

všechny recenze uživatele

Ako dokument mi to prišlo pomerne slabé a k uchopiteľnejším informáciám sa prepracovali až v druhej tretine. Pre človeka, ktorý neuvažoval o súvislostiach medzi FB like, prehliadaním internetových stránok a reklamami; niekoho, pre koho je políčko potvrdzujúce prečítanie Podmienok iba otravné kliknutie navyše, je to (pevne dúfam) očiotvárajúci úvod do reality "obchodovania so súkromím ľudí". Ako píše Davies182, v Homeland na to poukázali oveľa explicitnejšie. V beletrii si o téme straty súkromia, sociálnom nátlaku, prácou s informáciami etc. môžete prečítať napr. v knihe od Dave Eggers The Circle, ktorá bola i sfilmovaná do rovnomenného filmu. Slabé *** ()

Lischai 

všechny recenze uživatele

Meh. Pokud jste četli jeden náhodný článek o Cambridge Analytice, tak vám dokument nepřinese nic nového (měli to, prodali to, end of story). Hrdiny dokumentu jsou sympatický vousatý expert s protivným morálním nadhledem a dva pofidérní whistlebloweři (týpek s růžovými vlasy a paninka, co popíjí koktejly v bazénu), ze kterých má člověk pocit, že jsou v dokumentu jen proto, aby světu ukázali, jak jsou cool a ve správnou chvíli stáli na dobré straně. V dokumentu se tohle ale bohužel moc neadresuje a režisér jim jejich pózičky promine. Do toho je to celé tendenční as fuck (zlí, zlí Republikáni!), proložené vizualizacemi k nebi stoupajících dat, které saje zlý facebook. Velké ach jo. ()

Galerie (2)

Reklama

Reklama