Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Chris Cross je z duše poctivý pokladník ve velké firmě. Tedy až do okamžiku, kdy na ulici pomůže slečně Kitty a zamiluje se do ní. Za její krásnou tváří se však skrývá vypočítavá ženská připravená využít situace dostat z bláznivého staříka co nejvíc peněz. Kam až dovede Krise slepá láska? (raffspIn)

Videa (1)

Trailer

Recenze (48)

Cimr 

všechny recenze uživatele

Fritz Lang je ďábelským režisérem. Takovým tím nemilosrdným démonem ve stylu Stanleyho Kubricka či Larse von Triera. A zde skutečně povolil uzdu a natočil příběh, který je tak temný, jak jen Hollywood v 1. pol. 20. stol. mohl být. Destrukce zakřiknutého pokladníka, co "nikdy neviděl nahou ženu" a chce na stará kolena zažít trochu štěstí, děsivou femme fatale je absolutní. Noirová lahůdka pro všechny, co si libují v pochmurných náladách a nemají rádi šťastné konce. ()

MikO_NR_1909 

všechny recenze uživatele

Veľmi, veľmi kvalitný snímok. Skutočne veľmi nenápadný a podceňovaný, hoci zbytočne. Fritz Lang to mal skrátka v sebe. Vedel sa vyjadrovať veľmi ľudským spôsobom a pútavou myšlienkovitosťou servíroval ťažké osudy jednotlivcov, kde často používal aj istý druh ostrejšej satiry. A je mi výsostne jedno, že úbohý hlavný hrdina bol príliš naivný. To, čo dielu pridalo na hodnoteniu okrem skvelej pozične tieňovitej Langovsky špecializovanej atmosfére s pálivým svedomím G. Robinsona (ten urobil iba to chudák, čo v sebe dusil celý život), bol zlomyselný vtipálek Dan Duryea a mrcha Joan Bennett. Táto skladačka dokonale pasovala 4,5. ()

Reklama

Martin741 

všechny recenze uživatele

Jeden z najslabsich noir filmov co som videl, k noiru my pasuje hlavne detektivka a tie riesit to, ako si kedajaky mental skrabe na papier svoje haky -baky a cmaranice. Fakt ako Edward G. Robinson hral uplne hovno a Joan Bennett nic nepredviedla. V strede filmu vladne k tomu este aj priserna nuda vatovo plane plky. 60 % ()

freddy 

všechny recenze uživatele

Když člověk touží po lásce, kterou vlastně nikdy nepoznal, může se snadno nechat oblbnout. Zvlášť je-li v tom zainteresována atraktivní mladá slečna. Ale kde je velká láska, může po odhalení její falše vzkypět o to větší nenávist. Dlouze a pečlivě budovaný příběh je vlastně jen berličkou pro dokonale vypointovaný konec, který mě doslova zaskočil a překvapil. Vše tady má své místo a logiku, není zde nic navíc, a to vše je podpořeno skvělými hereckými výkony. Nečekal jsem nic a odcházel jsem z projekce příjemně překvapen tím, jak chytrý příběh jsem viděl. Tady není nad čím váhat a jsem rád, že jsem si tento film nenechal ujít. [Noir Film Festival 2019] ()

radektejkal 

všechny recenze uživatele

Tématu moderních čarodějnic (Dylan: treacherous young witches) věnovali v první polovině dvacátého století značnou pozornost právě ti nejtalentovanější režiséři. Proč (Renoir, Lang, Buňuel atd.) věnovali svůj um právě tomuto, dnes již už ne tolik frekventovanému tématu? Považovali ho za zásadní? Měli s ním vlastní zkušenosti? A nyní už to není problém? Nebo se něco takového již neděje? Je pan Křížem Kráž (výborný Edward G. Robinson) už přežitkem? Obávám se, že ne! Ještě minulý rok se můj zubař, doktor Jan Well, soudil s ženou, která na něm vymánila, zřejmě s příslibem sňatku, dva miliony. Soud ji správně osvobodil, protože finační "dary" dostávala ne ze své, ale z jeho vůle. O peníze sice přišel, ale zato se usmířil s manželkou, a pokud vím, šťastně žije v obci poblíž Brna. Fritz Lang to již takhle nezfilmuje, udělal to dopředu, toto je jen jedna z možných variant. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (5)

  • Režisér Fritz Lang spolupracoval s trojicou hercov Edward G. Robinson, Joan Bennett a Dan Duryea už pri natáčaní filmu Žena za výkladom (1945). (shimik77)
  • Oproti originálu remake potláča morálny cynizmus a trestá hrdinu za jeho skutok o dosť ráznejšie. V tomto ohľade bol originál, poeticko-realistický film, viac noirový ako remake, ktorý je považovaný za film-noir. (Biopler)

Související novinky

Noir Film Festival 2019: Zítřek nemá šanci

Noir Film Festival 2019: Zítřek nemá šanci

17.08.2019

7. ročník unikátní přehlídky klasik, ale i pozapomenutých klenotů z bohaté pokladnice filmu noir představí snímky tematizující loupež, výběrovou retrospektivu noirových děl Fritze Langa, rozmanitou… (více)

Reklama

Reklama