Režie:
Marcel SarmientoScénář:
Evan DicksonKamera:
Harry LipnickHudba:
Joseph BauerHrají:
Kerris Dorsey, Ahna O'Reilly, James Tupper, Lia McHugh, Braeden Lemasters, Lawrence Pressman, Allison Caetano, Evan Dickson, Jocelyn Ayanna, Aja BairVOD (1)
Obsahy(2)
Po manželčině smrti pozve otec svou novou přítelkyni, aby se nastěhovala k němu a jeho dvěma dcerám. Oběma dívkám však činí potíže si na tuto změnu zvyknout. Věci ale naberou děsivý spád, když náhrdelník vyvolá sled nevysvětlitelných událostí a vyjde najevo, že jejich matku před smrtí cosi záhadného trýznilo. Ve snaze najít vysvětlení incidentů spojených s náhrdelníkem, narazí jedna z dcer na knihu o "totemech," fyzických objektech, které propojují duchy se skutečným světem, a hledá způsob, jak prostřednictvím náhrdelníku ovládat přízraky v jejich domě. (HBO Europe)
(více)Recenze (39)
Vztah dédyho a jeho starší dcery Kellie byl na první pohled poněkud... řekněme nezdravý. Opravdu se mi ulevilo, že si domů hned zkraje filmu přitáhl dospělou babu - trochu mě totiž děsilo, kam až by mohlo jednoho dne zajít jeho postelové sledování TV spolu s dcerkami... Tak dost, konec srandy. Být trochu slabší povahy, film nejpozději po půlhodině vypnu a hodím do koše. Protože sledovat tu afektovanou, nesnesitelnou a ošklivou kravku Kellie bylo mučení, stejně jako scénáristická telenovelická zápletka. Proklel jsem několikrát celý filmový štáb i sebe, že jsem si takovou srajdu pouštěl. Musel jsem vydržet až do sedmdesáté minuty, kdy věci nabraly nečekaný (pro mě) spád a rázem jsem si film začal docela užívat. Ale moje předchozí divácké utrpení bylo přespříliš dlouhé a traumatizující. ()
Sarmiento mi utkvěl v paměti díky poměrně originální Deadgirl, ale tady se mu moc nezadařilo. Na poli duchařském selhává takřka ve všech ohledech. Není tu atmosféra, samotné strašidlo se v drtivé většině prezentuje povlávajícími záclonami či bouchajícími dveřmi a pokusy o lekačky končily tragicky. A nevyšel ani casting. Vedlejší postavy jsem jakž takž rozkousal, ale Kerris Dorsey, jakkoliv mi jako dcera Raye Donovana sedí, byla v tomto případě šlápnutím vedle. Každopádně co mě překvapilo a zároveň potěšilo, byl zvrat, který hodil celý příběh úplně jinam, ale zároveň o to víc zamrzelo, že to bylo celé takhle zpackané. 30% ()
Než jsem si film pouštěla, bylo mi divné, že je u něj tak málo komentářů. Ale jak skončila poslední scéna, bylo mi všechno jasné. Hororu se to příliš nepodobá. Jede se nelekne, ani kdyby se o to snažil a kdybych o Totemu napsala cokoliv jiného, vlastně bych vyzradila pointu. A to už by pak nemělo ani smysl se na ten film dívat. ()
Televizní horůrek, který zprvu dost obstojně funguje. Klasické rodiné drámo pomalu nahrazuje strašení a já si ty různé náznaky i přes všechna ta ohraná žánrová klišé celkem užíval. Hlavně ten strach z toho, co není vidět. Jenže jakmile to vidět je, jde strach i vlivem slabého CGI pěkně do prdele, stejně jako scénář, který na jednu stranu umí nečekaně překvapit, ale při zpětném zamyšlení nedává příliš smysl a působí, i vlivem nestíhající režie, nechtěně směšné. ()
Odkedy si fotrík privedie do domu novú ženskú, začne sa peklo. V dome totiž začne strašiť. Pri tomto horore som mal pocit, že trvá 3 hodiny. Režisér totiž nedokáže vytvoriť absolútne žiadnu atmosféru a nezmohol sa dokopy na nič iné, ako na búchanie dverí či padanie predmetov. A duch? Akási priesvitná silueta. Takže sme sa vrátili 50 rokov v čase. Záver síce úplne debilný, ale na druhej strane mi to pripadalo lepšie ako držať sa celú stopáž v tej nudnej duchárskej rovine. Herci boli fajn, zahrali čo mohli, iné plusy som žiaľ nenašiel. ()
Galerie (7)
Photo © Blumhouse Productions
Reklama