Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bushwick je území v New Yorku, kde se rozpoutalo hotové peklo. Ulice se náhle mění ve válečnou zónu. Do města vstoupila neznámá armáda a je vyhlášeno stanné právo. Studentka Lucy (Brittany Snow) jede s přítelem metrem, když jsou všichni pasažéři vyzváni, aby opustili metro. Když se vystrašená Lucy, která přišla o přítele, snaží ukrýt v nějakém suterénu, je napadena bandou výrostků. Tu zpacifikuje bývalý voják Stupe (Dave Bautista). Od této chvíle se jejich cesty spojí a oba se snaží přežít a dostat do bezpečí. (PROCESOR)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (55)

sedm.1 

všechny recenze uživatele

Tak to dopadá, když na jednu stranu máte poměrně talentované tvůrce se sice béčkovým, nicméně  výrazným scénářem v rukách, jenže vám chybí finance k tomu, aby jste onen talent a scénář mohli divácky atraktivně prodat. Takže ano, je znát, že oba pánové na režisérské stoličce přesvědčivě ví, co dělají, že umí pracovat s napětím, že umí natočit svižnou a efektní akci, že umí vést herce a především že umí vytvořit opravdu výraznou a působivou atmosféru, jenže je opravdu zároveň na celém tom filmu až smutně poznat, jak by se ve všech těchto ohledech rozjeli ještě daleko víc, ale prostě se jim nepodařilo přemluvit žádného velkého hráče, který by jim to pořádně zasponzoroval, takže to tu pak všechno zmiňované sice vyskytuje, ale zpracované tak, aby se film vešel do rozpočtu, kterým jinak jiné velkofilmy plánují tak akorát zaplatit svačináře a kabeláře. Nejviditelněji se pak ono finanční omezení odrazilo především na akci, kterou lze považovat za intenzivní, zároveň ale dost nepřehlednou, chaotickou, prostě skrývající věci, které by byly finančně náročnější, no a pak samozřejmě na efektech, kdy sice kolem ústřední dvojice hrdinů pořád něco vybuchuje a demolujeme se, divácké oko z toho uvidí nicméně buď naprosté minimum, ve většině případech pak spíš nic. Zápletka jinak působí na jednu stranu docela zajímavě a neotřele, ovšem vyloženě jí chybí nějaká hlubší myšlenka a podrobnější rozbor nastalé situace, takto to na mě celé zapůsobilo jako jen nějaký rychlonástřel, bez nějakého většího vysvětlování, každopádně opakuji, úplně mimo není a vážně si dokážu představit, že být tento projekt mnohem lépe zafinancovaný, tak by mohlo jít o vážně slušné akční inferno. Zmínit bych pak chtěl ještě ústřední herecké duo, které se tedy snažilo, ovšem ani Brittany a ani Dave nejsou takovými hvězdami, které by dokázali utáhnout film jen na svých bedrech, respektive zaperlit tak, aby alespoň nějak zakryli svými výkony nedostatky zbytku filmu, ale zároveň určitě film ani jeden z nich nějak nepotápí a navíc jsou sympatičtí, takže asi i oni jsou ok. Bushwick se tak ve výsledku pohybuje někde mezi dvě až třemi *, a já se nakonec přikláním k tomu hodnocení vyššímu, a to hlavně díky nečekaně nekompromisnímu závěru, který se jen tak nevidí a tvůrci si za to zaslouží pochvalu. ()

PROCESOR 

všechny recenze uživatele

Tak úvod filmu je pěkně našlapanej. Ve válčícím New Yorku a s minimem informací se napětí jenom zvyšuje. V nastalém chaosu nikdo neví, kdo jsou ti vojáci v černém a o co jim vlastně jde. Dokud se nepodaří jednoho vyslechnout. Pak už je vše jasné a hrdinové snímku Lucy a Stupe se snaží dostat jenom na bezpečné místo. Je tady pěkná kamera a snímek se snaží přiblížit realitě bez zbytečných kudrlinek. ()

Reklama

Corpsegrinder 

všechny recenze uživatele

Koncept Rudýho úsvitu mám rád a první polovinu mě to docela bavilo jenže s příchodem ségry na scénu tomu naprosto vykolejí tón a z filmu se stane přehlídka groteskních postav. Na ten rádoby jeden záběr se měli vysrat, jednak je to jeden wipe za druhým a navíc občas stejně střihli normálně. Aspoň to nezakončili moc vesele což je plus. Nejlepší tak byl Aesop Rock a jeho soundtrack. ()

luka4615 

všechny recenze uživatele

Bushick zaujme především zajímavě zvoleným soundtrackem a kamerou, což výborně vykresluje zajímavě a originálně zvolenou dějovou zápletku. Bohužel, zhruba od poloviny snímku tento slibný start "zazdí" unylé dialogy, podivné přechody mezi scénami a naprosto odfláknuté finále. Škoda, potenciál zaujmout originální látkou zde vážně byl. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Odpad nedám jen proto, že asi muselo dát docela makačku to celé zrealizovat - ale než pro režiséra a herce, tak spíš pro štáb a kulisáky, a následně pro počítačové trikaře (včetně pokusu, aby spousta scén vypadala jako točená na jeden záběr). Začátek - asi celé tři minuty - mne navnadil. Holka s klukem jdou metrem a náhle se objeví hlášení, že stanice je mimo provoz, překvapivě ve stanici najednou není ani noha (což posléze vůbec nebude dávat smysl, až zjistíme, oč jde), z ulice se ozývají sirény, přelety letadel, výbuchy a střelba... A v té chvíli to jde do kopru. Postavy dělají divné věci, chodí někam, nevíme kam, ani proč, jednou jsou černoši zlí (ale přece hrdinku na začátku hned neodbouchnou - a o to podivněji ta scéna pak působí), podruhé jsou černoši děsní kámoši, a celé to nijak negraduje a překvapivě je to brzy docela i předvídatelné. No, a ten konec to úplně zazdil, protože zjistíme, že jsme celých 90 minut koukali na film o hovně, protože se to vlastně nikam nedostalo. SPOILER Nu, ještě že u nás se nic takového stát nemůže, bo Praha by přišla o dodavatele vína a neměla by kam jezdit do sklípků a točit o tom seriály. ()

Galerie (13)

Reklama

Reklama