Režie:
David LeitchScénář:
Kurt JohnstadKamera:
Jonathan SelaHudba:
Tyler BatesHrají:
Charlize Theron, James McAvoy, John Goodman, Sofia Boutella, Toby Jones, Eddie Marsan, Roland Møller, Jóhannes Haukur Jóhannesson, Attila Árpa (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Agentka MI6 Lorraine Broughton (Charlize Theron) je vyslána během studené války do Berlína, aby vyšetřila vraždu kolegy. (Vertical Entertainment)
Videa (13)
Recenze (692)
Atomová blondýna je první polovinu fakt celkem blond a spíš než příběh servíruje videoklipy na 80's pecky, aby v druhé polovině přišla s pořádnou akční explozí. Místy překombinované až hrůza, ale něco na té fetišisticky zabírané Charlize Theron v ruinách Berlína prostě je. Dostal jsem z toho chuť na vodku. ()
Karlík Theron se urputně snažil vyprodukovat si na stará kolena nějaký ten fetiškultík a dokonce při tom neváhal snad poprvé exponovat skoro všechno kromě bobra. Samozřejmě z milosrdných úhlů, taková nahá čtyřicetiletá lesba s chlapeckou prdelí a hrudníčkem, z něhož by pindíci na Člověče určitě příliš nesklouzávali, je schopna vyděsit i nejednoho heteráka. Stylizoval se tedy do notně přechlazené androgynní barakundy, jejímž autfitům chyběly k dokonalosti snad už jen jezdecký bitchík a obří latexové dildo s kovovými ostny. Na to, že předlohou byl nějaký zkurvený homix, nebo jak někteří rádi říkáte „grafická novela“, abyste nevypadali jako úplně vypatlaní dyslektici, je to překvapivě obyčejný špionážní napínač s kulisově vymazlenou NDR, klišovitě plnou trojitých, čtveřitých a pětitých agentů, v němž kamera celou dobu lačně narcisticky okusuje superzabijáckého Reztrokarlíka jak při lízání škaredých cigošek, tak při mlácení stokilových soudruhů z KGB. To mlácení je ovšem naprosto perfektní až famózní, a nebál bych se zde opět použít ani vysoce odborný filmově teoretický termit – totálně popiči! Laikové prominou a někde si to vygůglí. Je nesporným fucktem, že nikdo nikdy neuměl a neumí natočit akční scény tak dynamicky, brutálně a vizuálně dokonale jako Džonvíkovci Stahelský s Lečem, kteří se navíc rozhodně neštítí ani pořádného stříkání kečupem. Být jich tam víc třeba na úkor toho trapně sterilního měkojadrného lesbení, bandy zbytečně nudných retrokudrlinek a jako vždy odporně slizkého Skřeta Mekevoje, jemuž by místo ukrutných borečků daleko lépe sedly role ochrnutých šikanovaných chcípáků nebo vůbec žádné, byl by to plnotučný pětipruhový Addidas. ()
Kdyby jenom zůstali u konceptu "platinová Charlize mlátí věci", tak bych nejspíš vrněla jako kočka, ale tento přeestetizovaný a hudebně přebujelý film se tvůrcům rozpadl pod rukama. Na konci se tomu velmi toporně snažili dát vyšší smysl, ale to přece nemůžou dělat, pokud nemají ten základní smysl v jádru pudla. (Roztomilý Skarsgard (a konečně i Sofinka) totálně nevyužití.) ()
Tohle byl od začátku jasný adept na nejslabší článek z filmového výběru 6. ročníku Filmového víkendu ČSFD. Téměř dvouhodinový pohled na cynickou blondýnu, co sem tam někoho zastřelí nebo uhodí mi nepřišel moc k chuti. Charlize Theron patří určitě obdiv za odvedené bojové scény, ale co naplat, když to vše bylo zabalené v takovém pustošedém deprimujícím kabátku. Tohle mi zkrátka nesedlo! ___ (Filmový víkend ČSFD 2017, Letní kino Boskovice) ()
Sošná Charlize Theron, vrcholící studená válka, neoretro look, atmosférický Berlín, lesbická romance, tajné služby... to vše a ještě mnohem víc v adaptaci komiksu The Coldest City Antonyho Johnstona. První film, který má osmdesátkový soundtrack a je o Jamesi Bondovi v sukních, ze kterého jsem si sedla na zadek. ()
Galerie (57)
Zajímavosti (28)
- Ve filmu se ve scénách „Východního“ bloku Německa často objevují i české vozy. Přesněji Škoda 1000MB, Škoda 105, Škoda 120. Ve scéně, kdy náklaďák najede při honičce do jednoho z vozů, se jedná o Českou Avii. (UncleMorty)
- Tvorcovia museli prepísať mnoho dialógov medzi zamestnancami MI6, pretože sa domnievali, že diváci nebudú chcieť neustále počúvať špionážne termíny z 80-tych rokov. (Real Tom Hardy)
- Ve scéně, kdy se Lorraine Broughton (Charlize Theron) snaží ukrýt v kině, je promítán film Stalker (1979). (necisty)
Reklama