Reklama

Reklama

Komorná

  • Jižní Korea Agasshi (více)
Trailer 5

Šlechtična Hideko žije v ústraní na venkovském panství se svým strýcem a poručníkem. Chlípný strýc vychovává Hideko přísnou rukou a čeká, až dospěje, aby si ji mohl vzít a zmocnit se jejího bohatství. V domě se však objevuje podvodník, který zosnuje příchod mladé komorné Sukhui ve skutečnosti chudé kapsářky, která mu má pomoci nebohou Hideko svést. Dobře promyšlený plán ale začíná hatit vášeň, která mezi dvěma dívkami zahoří. Brzy navíc přestává být jasné, kdo koho ve skutečnosti podvádí. Příběh bestselleru Zlodějka spisovatelky Sarah Waters do japonsko-korejských reálií 30. let 20. století převedl jeden z nejvýraznějších jihokorejských režisérů současnosti Park Chan-wook a vytvořil dynamický thriller plný zvratů prodchnutý podmanivou erotickou atmosférou. (Aerofilms)

(více)

Videa (8)

Trailer 5

Recenze (268)

verbal 

všechny recenze uživatele

Dvě Kimky si takhle ve dvou pětiminutových scénách téměř naprosto cudně vzájemně strčí prsty do kimči, k tomu dva záběry na podměrečné kozy, které by měl po ulovení každý uvědomělý rybář okamžitě mrdnout zpátky na dorůst, ryba o kameru ani nedrnkne a zbytek tvoří obvyklé ťamaské čurákování s dost debilními zvraty a patetický červenoknihovní rektobol. A do toho až krutohustě komický korejský kolonádní obšoust Ja-Mam Kladoo verbálně mává svým osmicentimetrovým hovadem. Tudíž opravdu nechápu, jaký zavilý panický masturbant nad hentai omalovánkami tomu přiřknul tu údajnou auru šokantně explicitní erotiky. Přišlo mi to asi tak stejně eroticky dusné, jako když v opičím pavilonu čumíte na dvě samice makaka, jaxi v hodně vzdáleném rohu vzájemně lížou zarudlé prdele a vybírají ze srsti filcky. A teď klády. Rozhodně asi nejméně bolestivý a nejzáživnější jeblý artista Párek, jakého jsem viděl, takový vybarvičkovaný a scénicky vymazlený, a ačkoliv u toho pohňácá slimáka leda tak vietnamský homosexuál Nguyen a pár japonských školaček, hezky se na to dívá a odsejpá to méně otravně než hoblování směšně pištící statické žluté fošny s nevzhledným pozadím. ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele

"Korejská komorná... zlodějská i pokorná. Zavýská si rozkoší, když se s paní peleší... v mušličkách jim cinká, úchyl strejda slintá. Intrikán zahulí rtuť - mé péro, se mnou buď!" Chudák Hideko, s tou se život fakt pomazlil. Máma jí umřela hned po porodu. Od dětství ji týrali (a ona se to naučila oplácet), za komornou jí podstrčili zlodějskou podrazáckou mrchu, zasnoubená byla se svým strýčkem, kterýžto plesnivý úchyl ji nutil předčítat bandě dalších slintajících obšourníků perverzní povídky z chlupaté literatury, a už se těšil na svatební noc a okusování šťavnaté broskvičky. Tetička sice hodná, ale ne moc v poho, což není divu, když se houpala oběšená na třešni. A coby nápadník falešný hrabě, odporně bezpáteřní syčák, snažící se jí místo do kalhotek dostat jen do peněženky. Takový život je na mašli, taktéž na třešni (btw, moc pěkná scéna na větvi, s oprátkou v akci). Zajímavý mix žánrů, od intrikářské krimi s nečekanými zvraty, přes drama o samotě duší, okořeněné odvážnou lesbickou erotikou, vč. polohy 69 a "stříhání nůžkama" (scissoring, holčičí technika, nic pro kluky :-)), až po hororové vrtání ruky, ukrajování prstů a podobné něžnůstky od rozlíceného, pětihvězdičkově úchylného strejdy. Jen tu desetimetrovou chobotnici v akváriu jsem moc nepochopil. Kapitán Nemo myslím na Nautilu v knihovně Kámasútru neměl. Nebo jo? ()

Reklama

Marigold 

všechny recenze uživatele

Místo rafinované erotické hry spíš mělká voyeurská hříčka, která není ani provokativní, ani příliš výstřední. Její excesivnost spočívá v nadužívání sentimentu, melodramatických klišé a naivního herectví. Potenciálně skvělý doubletwist naprosto prošumí ve vyprávění, kterému chybí úspornost a finesa. Subjektivně to trvalo 4 hodiny. Park natočil svůj Sucker Punch s cílem pojmenovat skryté komnaty touhy a chtíče i zničující manipulaci s nimi spojené. Jenže tohle mnohem víc než masochistické hody evokuje červenou knihovnu s pár over the top násilnými scénami. Zklamání... [Cannes 2016] ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Pro někoho půjde o lesbickou romanci, v níž vede cesta k objevení vlastní identity a překonání patriarchátu přes setkání s obří chobotnicí. Jiní mohou Komornou sledovat jako úvahu nad uměleckými reprezentacemi ženského těla a diváckou slastí z jejich sledování nebo jednoduše jako erotický thriller s hitchcockovsky semknutým a přehledným vyprávěním. Pod krásným povrchem, jímž se Park zdá být tak fascinován, se zkrátka skrývá dost dalších vrstev na to, abyste film přes jeho mimořádnou délku a pomalu stupňované tempo chtěli vidět vícekrát. Více zde. 85% Zajímavý komentář: IvoB ()

Xeelee 

všechny recenze uživatele

Místy strašně nedotažené (hlavně závěr), prvoplánové, se spoustou zbytečně explicitních scén, ale scéna s obrušováním zubu se zaryje pod kůži svým erotickým napětím. Příběh je jedno velké klišé, které překvapí snad jen poodkrytím karet nahlédnutím na děj z druhé strany. Jo, krásně se na to kouká a vlastně to je docela dobrej film, ale tohle je film od Parka, sakra! ()

Galerie (219)

Zajímavosti (7)

  • Originální název 아가씨 (Agasshi) neznamená komorná, ale slečna a vztahuje se na postavu Hideko (Min-hee Kim), kterou tak Sook-hee (Tae-ri Kim) často oslovuje. (Jirka_Šč)
  • Během natáčení postelových scén měli všichni muži, účastnící se natáčení, den volna. (Hal_Moore)
  • O hlavní roli se ucházelo přes 1500 zájemkyň. (Hal_Moore)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno