Režie:
Tze ChunKamera:
Noah RosenthalHudba:
Jeff GraceHrají:
Alice Eve, Bryan Cranston, Logan Marshall-Green, Leo Fitzpatrick, Erin Cummings, Robin Lord Taylor, Marceline Hugot, Ashlie Atkinson, Sarah Sokolovic (více)VOD (2)
Obsahy(2)
Téměř slepý kriminálník si vezme za rukojmí živořící majitelku motelu s dcerou, které se mají stát jeho náhradníma očima v honbě za penězi v rukou zkorumpovaného policajta. Chloe žije se svou dcerou Sophií v chátrajícím motelu na opuštěném dálničním odpočívadle. Jako majitelka motelu je Chloe ve finančních potížích a tak tiše svolí k provozování prostituce v jeho prostorách. To vše pod dohledem Billyho, zkorumpovaného policajta, jehož láska k Chloe zůstává neopětovaná. Jedné noci u motelu zastaví Topo, téměř slepý kriminálník z povolání, s autem plným peněz, které má předat neznámému šéfovi. Následkem nehody však Topo přijde o řidiče a jejich auto je i s penězi předáno do policejní úschovy. Topo, který tak rázem nemá ani peníze ani průvodce, si bere Chloe a Sophii jako rukojmí. Z Chloe udělá svou novou řidičku a průvodkyni a společně se vydávají po stopách Billyho, který z auta ukradl Topovy peníze. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (32)
Cranston sa poprvýkrát pokúsil využiť svoju "perníkovú" charizmu vo filme a ja si trúfam povedať, že mu to absolútne vyšlo. Podporu našiel navyše v presnej réžii a jednoduchom, ale údernom trilerovom scenári. O napínavé situácie núdza nebola a pokus o noirovú atmosféru rozhodne nevyznel falošne. (9.7.2017) ()
Natočit za málo peněz dobrej film je sakra těžký.Takže vůbec nechápu,že v tý posraný zemi za louží dávaj šanci kdejakýmu nýmandovi.Tohle byl televizní film v každym záběru,a tohle tady vyjde na dvd.Jo holt v levnej balíčcích musej bejt levný sračky.Ať chcípnou všichni nenažraný distributoři na mor.20%. ()
Tomuhle filmu nemůžu upřít povedenou atmosféru, jinak je to ale obyčejná tuctová krimi, jakých se ročně vyrojí spousta. Škoda, Bryan Cranston by měl být vidět v ambicióznějších projektech, i když tenhle film by bez něj pochopitelně ztratil na už tak ne příliš vysoké zajímavosti. A název byl zvolen opravdu příhodně, celé je to takové chladné a bezútěšné, aspoň tedy pro mě. ()
Ke Cold Comes the Night jsem se dostal díky tomu, že mě hodně nadchly pozdější dva Perkinsovy filmy. A u tohohle se podílel na scénáři, takže... Takže bohužel zklamání, a to jen a pouze kvůli poslední třetině. Až potud výborná alternativní krimi a já měl připraveny čtyři pěticípé s pochvalným komentářem. Jenomže od návratu Topa ke Chloe (po přestřelce v autě) to najednou vypadalo, že scénárista, který měl tuhle část zrovna na starost, si při psaní šňupnul krapet víc koksu než je zdrávo. A v kombinaci s nějakou červenoknihovní telenovelou, na kterou ten večer čuměl po večeři se svou starou, mu malinko hráblo a zplodil tuhle nechtěně komickou vložku. Jinak si totiž tak trapný závěr neumím vysvětlit, při Billyho hysterickém výstupu s pistolkou mi bylo docela stydno. A i vzhledem k tomu, že představitelka Chloe mi byla sympatická jako podomní prodavačka vysavačů, čtvrtá hvězda zůstane pěkně u mne. ()
Jednoduchá zápletka byla v tomto případě sázkou na jistotu a i když kvůli ní (vedle očividně skromného rozpočtu) film působí až příliš 'průměrně', její celkové provedení na to dá rychle zapomenout. Ústřední trojice film spolu s povedenou hudbou a pochmurnou maloměstskou atmosférou film úspěšně táhne a díky střízlivé stopáži ani nemá šanci stihnout začít nudit. Z dojmů pak samozřejmě za vypíchnutí nejvíc stojí pouze zmíněná nálada, heterochromie hlavní hrdinky, Cranston s ruským přízvukem a nečekaně dobrý Marshall-Green, ale nakonec je Cold Comes the Night především příjemné překvapení. ()
Galerie (12)
Photo © Samuel Goldwyn Films
Reklama