Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (248)

L_O_U_S 

všechny recenze uživatele

Nejlepší jsou scény z Evansovy školy. Druhá polovina filmu (zájezd do Říma) mě už tolik nebaví. Nejlepší je bezesporu Evansovo vyprávění pohádky a jeho montáž telefonického rozhovoru. No a hudba, to je špička, zejména úvodní džemování a skladba "Judo". "Ani se nenamáhej a jdi šlapat." (183.) ()

Han22 

všechny recenze uživatele

Po dlouhé době jsem viděl nějaký film z Funesem a to jen proto že na youtube byl vedle videoklipu Tata Bojs odkaz na tento film a tak jsem neodolal. Z dnešního pohledu se film opravdu pomalu rozjíždí, muzikálová čísla jsou o ničem a představa despoty hlídajícího celý taneční sbor je směšná. Jenže i tak je to kouzelný, stačí když Funes vysvětluje nenapodobitelným způsobem co je chůva nebo vykládá pohádku a válím se smíchy. A zápletka s miminy je docela fajn, takže pro mě sice slabší, ale 4* ()

Reklama

Radek99 

všechny recenze uživatele

V podstatě nuda... Až příliš trendy dobový komediální muzikál. Koncentrace humoru je velmi malá (v druhé polovině, kdy se do zápletky dostávají nemluvňata, už je film téměř kýčovitý...), jedinou kvalitní složkou snímku je složka hudební... (ale nezastírám, že hlavně díky zpopularizování nezapomenutelnou písní Tata Bojs), rozhodně ne ale jinde vyzdvihovaná choreografická, to je skoro esence kýčovitosti... Nejzajímavějším poznatkem z filmu je, že absolutní kult mládí, který vládne dnešnímu mediálnímu světu, nemá příliš dlouhého trvání. Na začátku 70. let minulého století to bylo spíše ještě naopak... Coby jinak v sobě nesla povrchní estetická rovina filmu, kde je hlavní ženská sex bomba asi čtyřicetiletá baletka... ()

Streeper 

všechny recenze uživatele

Piti Piti Pa vždycky patřila mezi moje nejoblíbenější filmy s Funésem, jelikož tam je tanec, hudba, zpěv a navíc to je i vtipné. A jelikož zbožňuji muzikály, tak mi tenhle film už v dětství přirostl k srdci. Rozhodně jsem ráda, že jsem se na něj po tolika letech znovu podívala a v televizi si ho nikdy ujít nenechám. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Slabota z časů, kdy už byl LdF slavný a mohl si dovolit i to, co by mu dřív neprošlo. Absence pořádného scénáře staví herce do nezáviděníhodné pozice. Louis by každou činnost, profesi a postavu zahrál svým nenapodobitelným způsobem, přes atraktivní lokalitu natáčení (opět serpentiny blízko Monaka) je to málo. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (17)

  • Olivier de Funés (bubeník) ve skutečnosti hrál na bicí v rockové skupině. (M.B)
  • Ve scéně, kdy Françoise (Noëlle Adam) během útěku do města za milencem nastupuje do autobusu, je možné zahlédnout řidiče bílé pleti. Když však řudič přibrzdí kvůli zvířeti na cestě a zezadu do nich narazí Evans (Louis de Funès) s Filipem (Olivier De Funès), je řidičem černoch. (skinny9)
  • V České republice se film vysílá s dvěma verzemi Evansovy pohádky o Vlku a kůzlátku, kterou vypráví děvčatům před spaním. V první verzi je celá pohádka zkrácena a doplněna dabingem p. Filipovského. Druhá verze je kompletní a bez dabingu (zvukovou složku tvoří pouze zvuky pana Funese). (Gavin87)

Reklama

Reklama