Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (248)

Colonist 

všechny recenze uživatele

Komedie Louise de Funèse mám rád a i ty slabší si ode mě stejně zaslouží alespoň solidní tři hvězdičky (až na jednu výjimku), ale tento film má veliké štěstí, že ty tři hvězdičky dostal. Během první půlky to vypadalo na dvě. Snad žádný jiný film netěží tolik na Louisových grimasách a gestech, jako tento. Louis se tu kření do zvuků auta, do rytmu hudby i do dětského pláče, ale oproti ostatním jeho komediím to v tomto filmu zas tak moc nefunguje. S přesunem děje do Říma se konečně začnou objevovat povedené gagy a nějaké ty hlášky - nejvtipnější jsou rozhodně scény s Paulem Préboistem. Hudební vložky mě osobně nudily a docela otravovaly. Kdyby se mé oko během nich aspoň mohlo potěšit pohledem na pěkná francouzská děvčata, jenže těch tu oproti jiným komediím moc nebylo (zajímavé u filmu, jenž je ženských plný). Sergi Korberovi a Louisi de Funèsovi to spolu prostě moc nešlo, ať už tady a nebo o rok později Na stromě (který měl oproti Piti Piti Pa aspoň tu výhodu, že to byl ve Funèsově filmografii originální a netradiční kousek). Velmi slabé tři hvězdičky, jedna z nejhorších Funèsových komedií... ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

...tak do tance mládeži. Piti Piti Pa je velice povedená komedie, ale snaží se využít potenciál jak Funésův tak příběhu a přitom nedokáže spojit v jedno. Louis de Funés kraluje, jednoznačně kraluje, jeho gumová tvář tvoří tak parádní grimasy, že se člověk prostě musí smát. Ano, je to hlavně ta pohádka o vlku a kůzlátkách, ale na druhou stranu je Piti Piti Pa muzikál a to především. Hudebních scén je požehnaně a abych se přiznal příliš se mi nezamlouvají. Sice se pár povedených skladeb objeví, ale když se to opakuje stále dokola, spíše to omrzí. Jediné, co si k hudbě co tam zazní mohu připustit, tak fakt, že jedna z nejlepších českých skupin Tatabojs udělala velice povedený remix, právě k tomu muzikálu, ale víc nic. Škoda, Funésův potenciál to mělo obrovský. ()

Reklama

Streeper 

všechny recenze uživatele

Piti Piti Pa vždycky patřila mezi moje nejoblíbenější filmy s Funésem, jelikož tam je tanec, hudba, zpěv a navíc to je i vtipné. A jelikož zbožňuji muzikály, tak mi tenhle film už v dětství přirostl k srdci. Rozhodně jsem ráda, že jsem se na něj po tolika letech znovu podívala a v televizi si ho nikdy ujít nenechám. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Nemůžete se přece vdát. Nemáte na to právo." Choreograf Evans v tom má jasno a já mu dávám za pravdu, takže holky na trénink, na váhu, místo večeře na rotoped a děti do postele. Jaké děti? No přece ty z této ulítlé komedie, jejíž hudebně taneční čísla mě baví a pan Evans je dokonalý v tanci, při kojení i za volantem. Zejména jeho pouliční závodění a elegantní ignorování srážky s autobusem bylo vynikající. ()

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Film Piti Piti Pa má samozřejmě nejsilnější zbraň v mimice a zatvrzelosti Louise. Příběh opět není nejdůležitější, byť je konzistentnější oproti mnoha jiným Navíc je divoká zuřivost o poznání krotší, nepůsobí obhrouble a s nadhledem rozvíjí jednoduchou mravokárnou zápletku až do sklapnutí pasti absurdity protivenství. S nadšením vítám stylovou pečlivost, kdy každý detail má svůj význam a náladu. Barvy i propriety výstižně dokreslují tvůrčí citlivost a zaujetí pro věc. Výsledek je milý a osvěžující. Způsobem provedení, optimistickou energií i konečným řešením. Králem příběhu je Édouard alias Evan Evans (dobrý Louis de Funès), ctižádostivý vedoucí a neomezený vládce tanečního souboru. Vše je podřízeno úspěchu a svět mimo tanec je nebezpečný v možnostech pokušení. Zdatným královým šaškem je Philippe (velmi zajímavý Olivier de Funès), Evanův submisivní synovec a hudebník tanečního tělesa. Tichá voda břehy mele, všude vůkol pouze pružná těla štíhlých tanečnic a samotné pokušení je zasvěceným zaklínadlem hnáno zpět do ohnivého podzemí. Hlavní ženskou postavou je Françoise (šarmantní Noëlle Adam), hlavní tanečnice a Evanova asistentka. Zaječí úmysly v touze po naplnění naráží na ostražitost a vynalézavost při vymýtání ďábla. Důležitou postavou je Endrika (půvabná Puck Adams), nově příchozí tanečnice s třaskavým plodem zakázaného tělesného selhání. Výraznou postavou s komickou úlohou je také ředitel římského hotelu (příjemný Paul Préboist), s nedůvěrou i pobavením plní všechny vrtochy neodbytného krále. Z dalších rolí: nedočkavý zámožný Françoisein nápadník Franco Buzzini (příjemný Franco Fabrizi), temperamentní Sicilanka s plačícím plodem minulosti (zajímavá Paola Tedesco), žádostivá žena na jachtě (Micheline Luccioni), svérázný pískající zvukař Chris (příjemný Christor Georgiadis), hystericky teatrální Sicilan (dobrý Tiberio Murgia), zmatený římský policejní komisař (příjemný Marco Tulli), uražený markýz (Franco Volpi), či řidič žlutého sporťáku (Daniel Bellus). A mnoho půvabných tanečnic: Martine Kelly, Michèle Alba, Danielle Minazzoli, Lydie Callier, Géraldine Lynton, Françoise Occhipini, Christine Reynolds, Anne Trenbasiewicz, Leila Bouvier, Françoise Gros, Sylvie Maunet, Elisabeth Plazanel, Danielle Valdorizi a Rosario Toledano. Uchvacující je stylovost, vyladěná do nejmenších podrobností ve vytváření pestrobarevné koláže každého myslitelného klišé. Bere vše s nadhledem, neposedí a rozdává dobrou náladu s elegantní lehkostí. Inu, i taková lehká díla jsou srdečně vítaná a přijímána. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (17)

  • Natáčení s malými dětmi bylo náročné. Nejlépe to s nimi uměl Louis de Funès, takže musel být přítomen jako chůva i při natáčení scén, ve kterých sám nevystupoval. (Zdroj: Patrick a Olivier Funèsovi: Louis de Funès). (vesper001)
  • Serge Korber sa v roku 2001 vyjadril, že: „V mysli Louisa de Funèsa bol film veľmi nafúknutý projekt: hudobná komédia s tridsaťročnými chlapmi, ktorú malý virtuóz s revolučnými metódami pripravil na pop music. V porovnaní so Žandármi to bola takmer avantgarda!" (Arsenal83)

Reklama

Reklama