Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Sere*Brita a i mně jak říká kamarád :-). Nemám rád tohle slovo. Viděl jsem Kavkaz a bylo to celkem fajn, hlavně ty záběry na přírodu a silničky vedoucí v zářezu svahů vysokých hor. Pořad jako takový není nic originálního. Už před Liškou a spol. tu byl parádní MekŘehoř a spol. a i další . Celé to na mně trochu působí jako kopie a kalkul. prostě vejlet zadáčo co se ještě prodá jako ,,dokument''. Nejde tu totiž o žádné home video točené kamerou na helmě. Se serebritama tam jede nadupanej štáb se zázemím a kameramanem, který ty projíždějící stroje vždy musel točit a ty stroje vždy musely projíždět tak aby to na filmu vypadalo drsně, hezky a dobře... Tudíž nejsme u nějaké chlapské akcičky na motorkách v drsné divočině, kde když se něco podělá je to mazec, ale spíše u hraného dokumentu ve stylu Top Gearu. Na mojí svatou trojici J+J+H ale naše serebrity nebyly ani vtipné a vlastně ani moc nemluvily. Netvrdím, že si to serebrity celé poctivě neodjely a že je z toho nebolela záda a ,,spodky'' ale méně komerce je někdy více. Mám raději borce co se sbalí a bez sponzorů někam vyjedou, jsou tam jenom pro sebe a řeší spolu dobré i zlé bez toho že by se museli chlubit. * ()

Něrpa 

všechny recenze uživatele

Tak si shrneme. První série je velmi špatná. Oteklý Noid Bárta, který byl jinak jediný v klidu. Ufňukaný Zounar a zbytečný Fanánek. Série plná hádek a ničeho. Hvězdu za snahu. Druhá série z Turecka je lepší, protože jednak došlo k střídání stráží a seškrtání týmu. Lišku nemám rád jako herce, ale tady byl na pohodu. Blažek ušel a Kulhánek ještě tak moc nevzdával a nebrečel. Rozhodně ale lepší krajina a lidé. To jsou tak dvě až tři hvězdy. Kavkaz to posunul už do kvality. Cesta nebyla jasně plánovaná, Révai se ukázal jako sympaťák a už to má povahu cestovatelkého dokumentu. Tady by to šlo ke čtyřem. Jižní Amerika je opět cesta zpět k plánování a Kulhánek opět za uplakánka. Hanka mi nevadila a už se tu objevuje i Bernard. Tady jasné čtyři, protože mám Jižní Ameriku rád. Celkem jdu k vyššímu hodnocení a na Maroko raději zapomenu. ()

Reklama

ForFan 

všechny recenze uživatele

Podle mě celkem povedený pořad, na který se dá dívat, oproti jiným dnešním výtvorům našich TV. Pavel Liška to táhne celé nahoru díky svým srandovním hláškám, s ním jet někde na dovolenou, to musí být opravdu nezapomenutelný zážitek... 1. série: Byla nic moc (protože tam nebyl Liška) 2.série: Podstatně lepší (protože tam byl Liška) 3.série: Zatím nej, Liška s Révaiem celkem povedená dvojka, délka pořadu je tak akorát a pokaždé se těším na další díl ... Myslím si, že by si těch 75% tento pořad zasloužil, už jen proto, že to není klasický "nudný" cestopis... ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Český dokumentárny projekt "Moto(s)poušť aneb Moto cestou necestou" sa doposiaľ dočkal štyroch samostatných sérií (Maroko 2010, Turecko 2012, Kavkaz 2013, Južná Amerika 2015). Je to cestopisný dokument o motorkárskej výprave zopár známych tvárí z českého showbiznisu. Ja som si pozrel prvé dve série. Prvá výprava s názvom "Moto cestou necestou - Maroko 2010" ma zaujala predovšetkým preto, že jedným z členov tejto jazdy bol Lou Fanánek Hagen, textár a spevák pražskej pub punk rockovej hudobnej skupiny Tři Sestry. Ocenil som to dvoma hviezdičkami. Zhliadol som aj volné pokračovanie "Moto cestou necestou - Turecko 2012". To už bola akcia bez Fanánka. Nahradil ho herec Pavel Liška. Projektu to však nijak nepomohlo. Bola to rovnaká dvojhviezdičková nuda ako predchádzajúci moto trip z Maroka. Do ďalších sérií sa už nejdem púšťať. ** ()

Peytl odpad!

všechny recenze uživatele

Vše bylo hrozné, šílené, trapné a nepochopitelně nezábavné, ale odhodlal jsem se poslat do piče až řadu tuto, vysílanou léta panny 2014, že je Liška šeredný dement není nutno dodávat, Réva bajker??? No, to mi poser záda. Každej buran z Dolní Kyselé Prdele prohánějící fichtla, je oproti těmto kretéNoidům Carlos Checa!!! Což mi připomíná, že v dalším díle by mohl vyrazit Honza Rossák, rodák z Urbína a devítinásobný vítěz videostopu. Co chtít od bývalé motocyklové velmoci, ve které dnes tlačí bajk moto GP taková nula bez koulí, jako je Asiat Kája Padája, asi už chci zemřít. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • V původním složení týmu byl Daniel Hůlka, který ale během příprav z projektu odstoupil kvůli zranění zad. Dalším členem, který se zúčastnil příprav a výuky jízdy na velkém cestovním enduru, byl skladatel a hudebník Petr Malásek, který v prvním díle projekt opustil kvůli riziku zranění. V době natáčení neměl žádné zkušenosti s jízdou mimo zpevněné komunikace, přesto však po 2 měsících zvítězil v amatérské navigační rallye v kategorii motocyklů do 800 ccm. (TomasTT)
  • Václav Noid Bárta jel celou cestu v jednom tričku a vezl si veškeré potřebné vybavení na motocyklu. Nikdo netušil, že si do auta schoval obrovský lodní vak plný věcí a oblečení, který ale za celou dobu ani neotevřel. (TomasTT)
  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)

Reklama

Reklama