Obsahy(1)
Krátkometrážní snímek Roberta Rodriguze vypráví o basketbalové superstar Kobe Bryantovi, který si zde po boku Bruce Willise a rappera Kanye Westa zahrál sám sebe. Film byl natočen jako součást reklamní kampaně Bryantových tenisek, Nike Air Zoom Kobe VIS. (lekr)
Recenze (192)
Tento způsob reklamy zdá se mi být velice povedeným. Sice reklamy na cokoliv obecně nesnáším, pohrdám stádními lidmi kteří se jimi řídí a nosit značkové hadry mě vůbec neláká, ale tohle milé dílko mě zlákalo osobou režiséra a následně okouzlilo a oslovilo svým nápadem, řemeslným provedením i hereckým obsazením. Kdyby reklamy vypadaly takto, nebudu je okamžitě po jejich začátku vztekle přepínat, nebo jim aspoň vypínat zvuk. ()
Robert Rodriguez je prostě pro každou srandu, a když mu dají peníze, je ochoten natočit pořádně akční reklamu na boty. Tohle je ten případ. Navíc je to velmi zajímavé i z toho hlediska, koho do filmu dostal. Bryant, Willis i West jsou zajímavou volbou, navíc to má i příběh. Jo, nějaké pokračovaní by nevadilo. ()
Nevím čím to, ale film, ač šesti minutový, v hlavní roli s černochem, ač Kobe Bryantem si prostě užít nedokážu. Nedokážu ty jejich namachrovaný tlamy brát vážně, bohužel. Každopádně za ty prachy, co určitě stál tenhle kraťas, by se dalo natočit alespoň tucet kvalitnějších a především vkusnějších reklam. ()
Taková šílenost jako udělat z reklamy na boty, reklamu na boty akčních rozměrů se známými herci může napadnou snad jen takového podivína jako je Robert Rodriguez. Je to vtipné, nápadité, akční a těch 6 minut uplyne mrknutím oka. Vcelku podařené : http://www.videacesky.cz/reklamy-reklamni-spot-video/cerna-mamba ()
Robert Rodriguez natočil reklamu na Nike s nehercem Kobe Bryantem v hlavní roli neohroženého muže jménem Černá mamba. Basketbalista Lakers asi pomalu pomýšlí na to, že až skončí se sportovní kariérou, vrhne se na hereckou dráhu. Může být. Ovšem dát dohromady trio West, Willis a Trejo, to chce opravdu odvahu. Kladně hodnotím pouze režii a Rodriguez tímto u mě padá do temného propadliště kdysi nadějných režisérů. Bylo to opravdu šest dlouhých minut o ničem s divně designovanou obuví. Není práce, tak se bere za vděk i stupid reklama. ()
Galerie (7)
Photo ©
Reklama