Režie:
Steve AntinScénář:
Steve AntinKamera:
Bojan BazelliHudba:
Christophe BeckHrají:
Christina Aguilera, Cher, Eric Dane, Cam Gigandet, Julianne Hough, Alan Cumming, Peter Gallagher, Kristen Bell, Stanley Tucci, Dianna Agron, Glynn Turman (více)VOD (4)
Obsahy(2)
Ali opouští rodnou Iowu a míří přímo do L.A., aby si splnila svůj sen a stala se zpěvačkou a tanečnicí. Hned první den narazí na noční podnik Varieté, který řídí vysloužilá kabaretní zpěvačka Tess se svým kamarádem a krejčím Seanem. Podnik má své dny slávy dávno za sebou a Tess bojuje o to, aby chátrající divadlo udržela při životě. Ali se do tohoto místa hned zamiluje a za podpory číšníka Jacka se v něm snaží prorazit. Tess je k jejímu snažení vrcholně skeptická. Ali nezbývá než vzít do ruky podnos a v roli servírky čekat na svou příležitost a bojovat o své místo na jevišti. Události však naberou rychlý spád, když její silný hlas způsobí, že se z ní nakonec stane hvězda, jakou vždycky chtěla být. (TV Nova)
(více)Videa (4)
Recenze (406)
Christina patřila v době natáčení k jedné z princezen světového popu a nutno dodat, že oprávněně. Bohužel její hudební styl mě ani v nejmenším neoslovuje a její choreografie jen z malé části - vlastně z té, která snaživě napodobuje taneční výstupy z legendárních muzikálových filmů Boba Fosseho resp. z novějších úspěšných muzikálů typu Chicago. Co ve Varieté skutečně funguje, je dekadentní atmosféra spoře oděných ženských těl, flitrů, korzetů a šminek. Za tu konec konců snímek obdrží jednu hvězdičku. Ostatní je totiž špatně. Od muzikálů se obvykle nečeká zásadní příběh se složitě strukturovanou zápletkou, ale co předvedl Steve Antin v pozici scénáristy, je na pár facek, protože to uráží inteligenci průměrného diváka. Zároveň se nemůže za úspěšný považovat muzikál, ze kterého si neodnesete ani jedinou chytlavou melodii nebo text. Z Aguillery se herečka nikdy nestane a Cher sice už má po herecké stránce něco za sebou, ale jestli je pro ni něco typické, pak je to taková ta buldočí zarputilost, s jakou se pokouší v téhle branži za každou cenu udržet. Obě dvě dámy by se měly mnohem spíš držet pěveckého řemesla. Zbytek herecké party je zcela zapomenutelný, nevýrazný a celkově jde o film, který ve svém žánru okupuje dost nízkou příčku. Celkový dojem: 25 %. ()
Škoda, že aj iné dejové línie, ako snaha o udržanie podniku vo vlastných rukách nie sú tak zábavné. Romantická linka je v podstate úplne zbytočná, pretože je mimochodom aj veľmi prevídateľná a čo sa týka Ali, tak jej postup vo Varieté musí byť klišé, inak by ani nebolo o čom točiť, tu ide najmä o jej vystúpenia a na tie sa pozerá v pohode. Takže pre mňa čistý priemer, ktorý neublíži, ani nenadchne a ako oddychovka počas večera, kedy som fakt nemal náladu nad niečím od únavy premýšľať, padla vhod. ()
Pár zajímavých písniček poslepované dohromady příšerně klišovitým příběhem a většinu času odejpající režií. Cher i Christině to zpívá pořád dobře, hudební čísla jsou udělány uspokojivě a herecky je to taky celkem fajn. Cher je výborná, Stanley Tucci si svou roli vychutnává a Cam Gigandet se pokouší aspoň trochu držet pohromadě tu romantickou linii. Christině to totiž dobře zpívá a hezky vypadá, ale herecký talent u ní najdete ztěží. Navíc byla ta její postava strašně nesympatická. Zbytek obsazení byl bohužel celkem nevyužitej (Dane, Bell, Cumming..). Příběhově je to ale strašná nuda s příšernými dialogy, která vás nemá naprosto čím překvapit. Navíc je to i dost dlouhý, takže posledních 20 minut už jsem se, i přes režisérovu snahu, regulérně nudil. Po loňském Nine další muzikálový průměr.50% ()
Sto padesátá sedmá adaptace příběhu, kterak chudinká dívka ke štěstí přišla. S písničkami (nebo jen jednou?) z Moulin Rouge a milionkrát ohranou story, že když mě nechtěj jako hvězdu, budu tam aspoň uklízet záchody, a vono to jednou vyjde... Prvních dvacet třicet minut se nezbavíte pocitu, že PŘESNĚ tohle už jste někde viděli anebo ještě výstižněji a dokonce nedávno takhle. Tyhle věci už tu byly, nefungujou a do budoucna už nikdy fungovat nebudou. Pak je tu ale muzikál. Cher, co vypadá v pětašedesáti líp než před třiceti lety, a pokud se za ní chlapi pořád otáčí, nemusí to být nutně úchylové. Stanley Tucci, umělecký šéf, v další superiorní roli (vzpomeňme na Ďábel nosí Pradu. Hezounek "Chirurg" Eric Dane a jeho pitomá snoubenka kdesi na druhé straně Států. Zlá holka Kristen Bell, která urazí všechno a všechny, ale má "zlatou" povahu a nakonec uzná, "jak hluboce se mýlila". A samozřejmě Christina, kterou jsem nikdy hudebně nemusel, ale která si mě asi tentokrát získala. Taky pár nesmyslů "na efekt", třeba že C. A. v improvizovaném výstupu zpívá začátek písničky do mikrofonu, který je ale jen rekvizitou v představení plném playbacků, a zbylou část odzpívá vepředu, ale obojí je skvěle slyšet. Ejhle, i po stopadesáté sedmé to funguje. ()
Docela příjemný jednoduchý film, jen na spravení nálady. Žádné očekávání, žádné zklamání. Cher je úžasná. Christina Aguilera herecky neurazí, je obyčejná a sympatická, což sem docela sedí. Musím se pozastavit nad tím, jak nádherná Christina je v tomhle filmu bez tuny make-upu, který v Burlesque Lounge nosí. S tou vrstvou šílených černých kreacích bych se za ní ani neohlídl. Je docela zajímavý, že ani tak jak se prezentuje jako zpěvačka, se mi nelíbí vzhledově ani vystupováním a tady jsem jí naprosto žral. ()
Galerie (89)
Zajímavosti (21)
- Většina šatů Cher byla z jejího vlastního šatníku. Některé byly navrženy jejím dobrým přítelem Bobem Mackiem. (oje)
- Ve scéně, kdy se Ali (Christina Aguilera) poprvé objeví s krátkými vlasy, je možné všimnout si pihy pod okem na pravé tváři. Hned v dalším záběru je ale piha na straně levé. (Dlee)
- Podnik Burlesque Lounge bol v ateliéri postavený v priebehu 6 týždňov. (drake31)
Reklama