Reklama

Reklama

Roger Greenberg je ztělesněním „pana zbytečného", inteligentního čtyřicátníka, který žije ve snech zpackaného života a věčného nicnedělání. Kdysi opustil slibně se rozjíždějící rockovou kapelu a odjel do New Yorku za „kariérou" pokrývače a současným psychickým zhroucením. Po letech se vrací do L.A., aby pohlídal dům úspěšného bratra, a v setkání s bratrovou osobní asistentkou Florence se možná skrývá i sebekritické prozření. (Bontonfilm)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (73)

Langy10 

všechny recenze uživatele

No nevim jak jinak hodnotit. Já většinou 2 hvězdy nedávám, ale tady prostě jinak nevim. Zdálo se mi to jako naprostá hovadina, kterou jsem nemohl pořád pochopit. Ty 2 hvězdy jsou spíš za konec (za těch posledních 15-20 minut) ...sice to bylo nic moc, ale dalo se to. Jinak co se týče Bena Stillera, tak mám moc rád filmy s nim i když je režíruje, ale tohle, to byla jeho katastrofa. Do role Rogera Greenberga se vůbec nehodil. V takovymhle filmu, které je zde označeno jako drama-komedie, to vůbec se tam prostě nehodil do žádný role. A hlavně mi to vůbec ani nepřišlo jako komedie, zasmál jsem se jen dvakrát a je to paradoxní, ale zasmál jsem se Benovi :D..... Ale jinak vůbec spíš psycho film ( Béčkovej) :((( ..Zklamal mě moc... ()

kleopatra 

všechny recenze uživatele

Roger Greenberg je ve svý bizarnosti úchvatná postava. Ano, i on je, ač línej jak veš, věčně ve vzpomínkách na rádobyzašlouslávu, partnerky, co si ho nepamatují, a kamarády, co nikdy neměl, pevně sám sebou. Dychtí po životě, ale jistotu vidí v "teď zrovna nic". Jak na první pohled působí zoufale, tak na druhý půvabně (stejně jako Ben), jak tuší, ale neví, jak se bojí, jak si dodává odvahu a zas jí odhazuje. Přese všechno ale dává nemocnému psovi pravidelně a prefikaně prášky a nezapomene, kde má koho vyzvednout. Moje sklenka s jednouzačas bublinkama (a podiv nad tou bídou = 51%?). ()

Reklama

Helmutek 

všechny recenze uživatele

"Mám rád starý věci. Jednou mi cvokař řekl, že mám problém s žitím v přítomnosti, takže setrvávám v minulosti, protože se cítím, jako kdyby nikdy ani nežil." Greenberg se může zdát jako běžnej romatntickej film (jak očividně mnohejm zde připadá), ale pro mě je naopak vyjímečnej. Baumbach vypráví o dvou nezajímavejch, nefilmovejch, neefektních lidech a jejich vztahu - Stiller je zahořklej, notorickej kverulant a stěžovač, potížista, cholerik, neempatickej sobec, žárlivec a člověk neschopnej praktickýho života tady a teď; a Greta je zas nádhernym příkladem opaku sexy filmový ženský s nějakym atraktivnim bonusem - je prostě normální; jako kdyby to byla naše sousedka, spolužačka... Ale mně tenhle přístup neuvěřitelně baví a fakt se mnou hejbe; opravdu neznám jiný filmy, který by se v mejch očích točily kolem tak "banálních", ale přesto pro mě aktuálních problémů. Kolem tak normálních a filmově "nezajímavejch" fóbií, strachů, záseků ("Tohle byla ta nejhorší historka, co jsem kdy slyšel. Jdu, čau.") - takže to jsou právě tyhle Baumbachovy mikrovztahový filmy, u kterejch snad poprvý v životě mám pocit, že by mluvily o opravdovskym a skutečnym životě tak, jak ho znám třeba i já. Takový množství postřehů, na který ve filmu (ale nejen tomhle) přijde řeč, to by podle mě uneslo x dalších filmů nebo námětů... Jenže Baumbach se na tom nijak neotáčí - dialog proběhne, myšlenka uplyne, hádka skončí a film, život i vztah jede dál. ("Kolikrát ještě tohle budu muset zažívat? Mě už to nebaví! V tuhle dobu bych měl bejt s rozvedenou 38 letou ženskou od dětí s nízkejma nárokama - já už tohle nechci řešit, kolikrát si tim ještě budu muset projít?") On i ona, Stiller i Gerwig, hledaj sami sebe i cestu k tomu druhýmu - nevěděj, jak na to jít, nejsou si jistý, jestli to vlastně chtěj, nikam a k nikomu nepatřej - a mě tohle jejich (ze Stillerovy strany občas až aspergerovský) sbližování se neuvěřitelně táhlo. Líbilo se mi i to (a připomnělo mi to While We Were Young), jak na konci udělal Stiller přesně ten americky filmovej průlom, kterej možná každej trochu čekal a kterýmu fandil (párty s mladejma, cool rozhodnutí jet s nima do Austrálie...) - aby si to ale zase zpátky sedlo na prdel s tim, že tohle ale on přece neni. On už neni mladej a mezi mladý nepatří, on neni bezprostřední, nechová se impulzivně, ale právě takovejhle on prostě je a jen takhle může začít bejt autentickej - i když to znamená, že o ten jeho osud se žádný scénáristi nejspíš prát nebudou. A všechno podtrhává (zase) skvělá hudba. Za mě jednoznačně mezi 4 a 5*. Hurt people hurt people. ()

andrii 

všechny recenze uživatele

Nervózní neurotik, citlivý cholerik, těkavě chvějná postava s fobií na "mumraj" kolem své duše, těla. Psychicky „zatížený,“ existenciálně neuspořádaný Ben Stiller bez komických výstupů podává stížnost na život. Zalekl se, neví, jak pokračovat, jak začít, co si s novým zázemím počít…A co city? Dva světy v jeden spojit? Navzdory reálnému brouzdání vyprahlostí, emocionální zmrtvýchvstání? ()

Radiq 

všechny recenze uživatele

Nevtipná nezávislá komedie, při které jsem se zasmál přesně jednou (když přišlo na jejich první skoro-sex). Párkrát navíc jsem se usmál, ale usmání není zasmání a ke komedii patří zasmání a ne usmání, ne? Roger Greenberg je sice zajimavá divná postavička s divným chováním, divným myšlením a divnejma kecama a Ben Stiller tomu docela sedí, ale nějakej větší zážitek mě během tohohle filmu nepotkal. Právě naopak - tak nějak to skončilo, zničehonic, a mě to vůbec nevadilo. Greta Gerwig celkem sympaťačka a nezastírám, že trocha té nahoty bylo plus. Ale jinak to byla spíš nuda, hraničící skoro až s odpadem... ()

Galerie (43)

Zajímavosti (2)

  • V 51. minúte, keď sa Roger (Ben Stiller) prechádza po ulici, je v pozadí možné vidieť vo výklade dva vzácne nemecké automobily Gumpert Apollo. (Real Tom Hardy)
  • Představitelka Beth (Jennifer Jason Leigh) se spolu s režisérem podílela na psaní příběhu, podle kterého byl později připraven scénář. (ČSFD)

Reklama

Reklama