Reklama

Reklama

Obsahy(1)

"Bádaním spoločnej reči a poetických citov všetkých zvierat sa snažím znovuobjavovať všeobecnú podstatu, ktora kedysi existovala keď ľudia žii v harmónii so zvieratami. Obrázky odrážajú svet bez začiatku alebo konca, tu alebo tam, minulosť alebo prítomnosť." - Gregory Colbert, tvorca Ashes and Snow. Film zachytáva obrazmi fotografa harmóniu medzi človekom a zvieratami. (BlueZero)

(více)

Recenze (18)

nunka 

všechny recenze uživatele

Nežné, krehké, meditatívne a nápadité prepojenie všemožných výrazových prostriedkov - od možností ľudského pohybu cez tanečné kreácie, ukážka fotografických snímkov partnerstva človeka a zvieraťa vo filmovom prevedení, dominujúca meditatívna hudba, sugestívny slovný doprovod... všetko nakombinované veľmi jemnocitne. Krásne syntetické umelecké dielko. ()

honajz2 

všechny recenze uživatele

Ty obrazy jsou většinou skutečně hezké, to rozhodně, ale když mám celý film pocit, že sleduju nějakou new age agitku, asi je něco špatně. Jasně, má to strašně hluboké poselství o tom, jak jsme všichni jedno, zvířátka s lidmi můžou žít ve smíru a naprostém pokoji, nebylo by lovců a kořistí, všichni bychom se měli strašně rádi a všichni tu mají zavřené oči jen proto, že správně můžeme vidět jen srdcem, že... Jenže sorry, tohle já neberu. Je to jen strašně naivní názor, úplně mimo realitu, protože lidi jsou prostě lidi, zvířata jsou prostě zvířata a geparda na poušti fakt neuvidíte. A kdyby měl hlad, klidně sežere i to děcko, co u něj bylo. To je prostě příroda, takhle funguje a nezměnilo by to ani to, kdyby tu byl světový mír a všichni jsme se drželi za ruce a tančili okolo stromu. A Ashes and Snow tu svoji myšlenku nejenže říká, ale vnucuje. Možná by stačilo ubrat nebo naprosto vyřadit mluvenou řeč a pak by to mohlo možná i působit jako alternativní realita, ale takhle to fakt neberu. Nuda by to ale asi byla tak jako tak, protože se tu od jisté chvíle začnou záběry opakovat. ale aby to vypadalo jakože nějak jinak, změnil Colbert prostředí a zvíře, ale jinak je všechno stejné. A nejlepší studií pohybu těla pro mě stejně asi zůstane Michigan Avenue. 2* ()

Reklama

Firuz 

všechny recenze uživatele

Umělecké dílo. Film mě tak nestutečně vtáhl, ale tím, co většina filmů nemá, a to vlastně u filmů tak hledám. Je to nesmírně hluboká duše filmu a poselství, které předává. Poselství jednoty všeho a všech. A je jedno, jestli jsem člověk, slon, strom, nebo i písek... Uvnitř v duchu jsem se se zvířaty objímal, tančil, mlčel, cítil hluboký vděk. A film je pomocník k tomu si vzpomenout, že toto někde hluboko uvnitř nás je. V každém. ()

PeterFLJilek 

všechny recenze uživatele

Súhlasím s používateľom Dudekom, ale snímku hodnotím ako lepší priemer, pretože pohyb na hranici fotografie a filmu mi pripadal zaujímavý, okrem toho, téma symbiotického vzťahu človeka a prírody je v dnešnej spoločnosti naliehavá. Gregorymu Colbertovi sa podarilo pekne zachytiť napríklad stádo slonov, zábery možno nie sú dych berúce, avšak vyvolávajú reflexiu. Jednoduchosť neznamená hneď povrchnosť, neoriginalia nie je vždy gýčom. Celý film je taká lyrická básnička, neurazí, neotrasie, ale zanechá jemný dotyk. ()

StrixCZ 

všechny recenze uživatele

Balzám na uštvanou duši moderního člověka... Už dlouho mě nic tak nepohltilo. Téměř každý okamžik filmu je nádherná fotografie... Navíc v pohybu (i když většinou velmi pomalém, což je jedině dobře) a za doprovodu krásné hudby... Kromě toho se jedná o naléhavou připomínku, čím jsme a co v sobě v dnešním světě systematicky zabíjíme (tak to aspoň cítím já, protože tento film žádné soudy nevynáší). Čistokrevná filmová meditace. ()

Galerie (19)

Reklama

Reklama