Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Film se odehrává v Nizozemí a je zobrazen ze tří rovin: První je z pohledu nájemného vraha Park Yi (Woo-sung Jung), který se zamiloval do malířky Hye-young (Ji-hyun Jun), ale nechce se jí vyznat z citů právě proto, že je zabiják, tak jí alespoň nosí každý den tajně sedmikrásky, které má strašně ráda. Druhý pohled je ze strany právě Hye-young, která maluje portréty na náměstí a stále chce zjistit, kdo jí nosí ty sedmikrásky. Jednoho dne se objeví policista Interpolu Jeong Woo (Sung-jae Lee), který se nechá od ní nakreslit a má u sebe právě ty sedmikrásky, ona se domnívá, že on je právě ten tajemný ctitel a tak se do něj zamiluje. Třetí pohled je policisty Jeong Woo, který využil pouliční malířky, jen jako krytí při sledovačce, jenže jak se postupně začal scházet s Hye-young, tak se do ní zamiloval. Jenže vše se nějak zkomplikuje a Hye-young je postřelena při přestřelce a přijde o hlas. Policista je odvolán zpět do Koreje a na scénu se opět vrací zabiják. Jestli vše dopadne dobře? No to se nechte překvapit. (c.tucker)

(více)

Recenze (131)

GodComplex 

všechny recenze uživatele

Nadhera. Prostredi je sice typicky holandske, ale vsechno ostatni je korejske ve vsi parade. Nechci podcenovat, ale nikdo jiny, nez asians by to takhle citlive nenatocil. Opet velmi originalni podani, hlavni herecke trio maximalne sympaticke, beautiful Ji-hyeon Jeon, absolutne fantasticka hudba a celkove dokonale poeticky feeling. Tenhle film nema slabiny a ani minutu nenudi (videna normal verze). Uz chapu odkud se inspirovalo In Bruges, Daisy je ale xkrat lepsi. 9/10 ()

Popluh 

všechny recenze uživatele

Aneb jak klasik korejských romantických dramat Jae-young Kwak nakoukal filmy Johna Woo a zkombinoval je se svojí poetikou. Výsledný scénář navíc parádně dravým stylem natočil Wai Keung Lau a za zmínku stojí i místy silně atypický střih, který leckomu nemusí sednout. Akce není moc, ale je výborná a závěrečné střihové montáže jsou prostě vynikajicí. Ji-hyeon Jeon jako vždy úžasná a zdatně sekundují i oba dva herci. Jediné, co bych tak nějak vytknul je místy nedostavující se napětí, které je způsobené i tím, že divák v podstatě v ději díky rozložení mezi tři postavy nemá žádná "bílá místa". 85 % hodnocení DC ()

Reklama

Sysel_CZ 

všechny recenze uživatele

Při koukání jsem nevěděl nic o tom, kdo byl režisér apod., ale zřetelně mi to připomínalo mix tří věcí: nádech stylu Infernal Affairs, náladu hongkongského filmu Fulltime Killer, a korejský přístup k vyprávění a zobrazování děje. Smíchejte dohromady tři skvělé věci a výsledek nemusí být nejlepší, ale scénář si s tím poradil natolik, že to celé funguje víc než skvěle. Není to tak dobré jako součet všech svých částí, je to jen super. ()

campix 

všechny recenze uživatele

Trošku jsem čekal tradiční uplakanou romantiku. Naštěstí za Deiji stojí Andrew Lau. Tvůrce legendární krimi Volavka a to je tu setsakramentsky znát. Tedy především v prvním polovině, než se všechno rozehraje. Do té doby nejde vůbec o nic žánrově tradičního. Hodně pomáhají také evropské kulisy, které tento asijský film hodně ozvláštňují. V druhé polovině bohužel klesáme k sentimentálnímu romantickému trojúhelníku a slibný začátek tak není uspokojivě zakončen. Pomoci může to, že to není vůbec tolik asijské, takže jako lehký úvod do asijské kinematografie by se Deiji brát dalo. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Jae-young Kwak .. Upozorňuji, že jsem měl možnost vidět a hodnotím pouze DIRECTORS CUT VERZI. | | Fantasticky natočená romantizující podívaná s pitomoučkým a kýčovitým příběhem. Výsledný produkt od tvůrce Volavky se scénářem korejského guru romantického žánru je tak složitým zklamáním. Audio vizuálně je snímek naprosto úžasný – hudba, střih, ale zvláště kamerová práce dua Wai Keung Lau, Man-Ching Ng je excelentní a snadno by se dala použít jako studijní materiál - často se mění úhel záběru, švenky, oblety, podhledy, různé filtry a vůbec, vše je velmi dynamické a pestré. Škoda, že takovou pestrost nemá už důraz na příběh, který je režisérem roztahaný do tří linii, které postupně zaplétá dohromady a jednotlivé scénky samoúčelně natahuje na mnoho minut. Poslední třetina už jela v obvyklejších kolejích, polohu kriminálního dramatu zvládá Lau mnohem lépe a zvedá vše do lehčího nadprůměru. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (2)

  • Čas prvního setkání Hye-young (Gianna Jun) a Jeong Woo (Sung-jae Lee) je 4:15. Datum zahájení výstavy Hye-young je 15.4. (Jirka_Šč)
  • Celý film bol natáčaný v Holandsku, konkrétne v Amsterdame, Haarleme a Epene. (ChArLeNe)

Reklama

Reklama