Reklama

Reklama

Dědictví Ferramontiů

  • Itálie L'eredità Ferramonti (více)
všechny plakáty
TV spot

Anthony Quinn hraje pekárenského magnáta, který je rozhádaný se svými dvěma syny a střeží před nimi své jmění. Pak se ale objeví vypočítavá kráska, která se za jednoho syna vdá, druhého svede a poté se pokusí získat i bohatého patriarchu. Řím v roce 1880. Gregorio Ferramonti (Anthony Quinn) se rozhodl zavřít rodinnou pekárnu. Pak oznámí svým synům Pippovi (Gigi Proietti) a Mariovi (Fabio Testi) a dceři Tetě (Adriana Astiová), že se o sebe budou muset postarat sami. Jenže Pippova nová manželka, krásná a vypočítavá Irene (Dominique Sandová), je odhodlaná zdědit rodinné jmění. Aby toho docílila, rozhodne se pomocí mistrovské přetvářky usmířit staré rodinné spory. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (21)

gabin(a) 

všechny recenze uživatele

Nechápu dost nízké hodnocení? Podle mě je film brilantní studií chamtivosti, přetvářky, manipulace a jedinou vadou je tak trochu nerealistický konec. Dominique Sanda je teda výborná! Byla by výborná markýza de Meurteil v Nebezpečných známostech. Esence intrikánství připisovaného nám chuderám ženám:-) ()

andrii 

všechny recenze uživatele

Velmi křehká jsou pouta rodinná. Prohnilá smetánka rodinných příslušníků Ferramontiů v "křížové palbě." Zlá krev vyvěrající z marnivé honby za penězi, touhy vozit se ve zlatém kočáru. Plány potomků však zkříží rafinovaná krasavice andělského vzezření, stanovující vlastní, vychytralá pravidla hry, pravidla falše a předstírání. Mužská ješitnost v sítích decentního dravce. Vypočítavá manipulátorka s cílem dosáhnout nejvyšší mety, postupující krok za krokem na společenském žebříčku, opilá lákadlem prestiže nejvyšší ligy a "hédonistickou" vůní peněz. Mužští členové rodiny jako postelové loutky omámeni femmefatalovskou atraktivitou, zfanatizováni, svedeni a zneužiti pošramoceným chtíčem chamtivosti. Hamižný a proradný motiv budiž po zásluze "odměněn." Trysky zlatého kohoutku jsou navždy utaženy. "Dědictví" vévodí D. Sanda, která modeluje charakter dominy Ireny minimalistickou mnohovrstevnatostí, A. Quinn jako rázný patriarcha rodu a salonně fešný, prostopášný milovník Fabio Testi. ()

Reklama

gizi 

všechny recenze uživatele

Film startuje výbornou scénou, kde exceluje A. Quinn coby bohatý muž a otec, který si nebere servítky s nikým. Snímek je především o chamtivosti, ženské lsti, přetvářce a prohnanosti, ale také poodhaluje kousek římské společnosti v letech 1880--1885. I přes svou relativní délku nenudí, stále se něco děje. 85%, 18.10.2013. ()

garmon 

všechny recenze uživatele

Za pět je jednoznačně Dominique Sanda - její pohled fenky, která právě viděla syrové hovězí-)) (scéna v bance). Ale ani zpracování není vůbec špatné - můj první Bolognini - filmy tohoto typu u nás většinou trpěly nedostatkem peněz - tady se to vůbec nepozná. Cítil jsem z toho takové jakoby odevzdání se snazší cestě - Bolognini - určitě si ještě něco pustím, ten pán uměl... Moc nechápu nízké hodnocení - film je v nejlepším slova smyslu "divácký". Možná proto, jak HROZNÉ to téma je??? Pár krásných perverzních záběrů po milování-). Výborná hudba - Morricone opisuje kde se dá, tady hodně Mahlera-) ()

PORTER44 

všechny recenze uživatele

Docela zajímavé drama ze života rodiny Ferramontiů kde hlavní postava bohatý otec v podání A.Quinna který nechce svým třem potomkům dát a ani odkázat žádné peníze takže se rozejdou ve zlém ,ale jeho tři potomci přemýšlí jak se k dědictví dostat,pak se za jednoho z nich Pippa který koupí místní obchod provdá vychytralá Irena která i pomocí svého těla dostane až k jejich otci který na ní dědictví přepýše ale nakonec si z něho nic neužije.Pravé drama o chamtivosti,lsti a mamonu. ()

Galerie (26)

Reklama

Reklama